|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Julekort fra Optimalprint - foto på matt papir?Optimalprint anbefaler ikke å velge matt papir til foto, men jeg vil ha matt papir.
![]() |
#2 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort fra Optimalprint - foto på matt papir?Synes det ble helt fint, vi bestilte derfra tidligere i år.
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Julekort fra Optimalprint - foto på matt papir?Uææææ, jeg la på matt papir på julekortene jeg bestilte i går. De er sendt, så for seint å angre. Håper virkelig det blir fint.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Julekort fra Optimalprint - foto på matt papir?Jeg tror de var matte de vi bestilte i fjor. I år bestilte vi blanke for det sto som anbefalt. Mener å huske de var helt ok i fjor, men mer papirkvalitet enn bildekvalitet tror jeg (det er vel det som gjør de matt).
![]() |
#5 |
trøtt
|
![]() Sv: Julekort fra Optimalprint - foto på matt papir?
Når kortene ligger i handlekurven og du kan velge "endre til matt papir" så er det en sånn liten informasjonsprikk man kan trykke på, og der står dette:
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Julekort fra Optimalprint - foto på matt papir?Jeg har sett veldig fine bildejulekort på matt papir. Uansett hva de anbefaler. Det er jo ikke nødvendlgvis alltid maks optimal fotokvalitet er det man er ute etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Julekort fra Optimalprint - foto på matt papir?Våre julekort er matte i år, fra Optimalprint. Fornøyd.
![]() |
#10 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Julekort fra Optimalprint - foto på matt papir?Det er de helt sikkert ikke. Jeg er veldig fornøyd, og vi har hatt matte kort derfra flere ganger. Jeg synes ikke det forringer bildene, tvert imot. Mye mer behagelig å hvile øynene på.
![]() |
#11 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort fra Optimalprint - foto på matt papir?Jeg bestilte også matte julekort fra Optimalprint i år og er veldig fornøyd!
![]() |
#12 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Julekort fra Optimalprint - foto på matt papir?Jeg er fornøyd nok og særlig med at det går an å skrive på baksiden av dem (for venstrehendte, uten å gi bokstavene utover)
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Julekort fra Optimalprint - foto på matt papir?Det var jo synd. Er det bildeoppløsningen det da, eller?
![]() |
#16 |
Klar
|
Bildene hadde god oppløsning, men vi hadde flere små bilder, og da ble det kornete fjes og sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Julekort fra Optimalprint - foto på matt papir?Kjempebra! Jeg har alltid opplevd dem seriøse og serviceminded, fint å se at andre får samme opplevelse.
![]() |
#18 |
I mål
|
Ja, det var jo kjempebra. Men synes du virkelig ikke at avbefalingen var tydelig nok? Det stod helt klart at de ikke anbefalte det til bilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Klar
|
Nei, faktisk ikke. Jeg fikk opp to alternativer til bildene mine, glanset og matt, og det falt meg ikke inn at ikke de alternativene faktisk var anbefalt for julekort. Sist redigert av Timar : 10-12-14 kl 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort fra Optimalprint - foto på matt papir?Vi hadde matt papir i fjor, til tross for at de avbefalte det, og jeg kommer ikke til å velge det igjen. Jeg syntes det ble kornete og uklart.
![]() |
|
|