Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva slags jakker bruker unge tenåringer nu til dags?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-14, 13:35   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva slags jakker bruker unge tenåringer nu til dags?

Eldstemann må ha ny jakke, men jeg vet ikke hva slags type jakker 13-åringer bruker i dag. (Det er ikke alltid samsvar mellom det jeg synes er fint og det han selv synes er ok å gå med.)

Hva slags ytterjakker bruker deres unge tenåringer?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-14, 13:45   #2
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags jakker bruker unge tenåringer nu til dags?

Min gutt har en boblejakke fra Cubus. Så lenge den er varm bryr han seg katta om merket.

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-14, 13:50   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Min kar bruker en dunjakke fra et eller annet halvdyrt merke som vi kjøpte på 50 % salg i fjor når det er vær til det. Når det ikke er det bruker han en allværsjakke fra Stormberg som han egentlig ikke kan fordra - men han finner ikke noe alternativ han liker, så da går han med den.

Det er vel egentlig sånne halvlange parkas med hette som er in i år, både blant jenter og gutter. Frøkna har en sånn (kjøpt på Cubus, hun er grei sånn), og den er hun strålende fornøyd med.

Gammel 13-12-14, 13:57   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Min har en halvdun jakke fra stormberg til 300 kr .

Nå sånn her bare med hette

Gammel 13-12-14, 15:27   #5
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Min har en halvdun jakke fra stormberg til 300 kr .

Nå sånn her bare med hette

Ja, noe sånt har min 15-år gamle datter også...med hette. Det er visst veldig viktig med hette.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-14, 16:20   #6
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Snuppa her i huset, har en typ dunparkas med hette på fra? Tja, nå husker jeg plutselig ikke. Noe svenske greier tror jeg. Var veldig stas å bruke 4k på den i fjor i hvertfall.

Edit: kan det være Svea?

Gammel 13-12-14, 16:33   #7
Krem

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Snuppa her i huset, har en typ dunparkas med hette på fra? Tja, nå husker jeg plutselig ikke. Noe svenske greier tror jeg. Var veldig stas å bruke 4k på den i fjor i hvertfall.

Edit: kan det være Svea?

Svea er greia her.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-14, 16:36   #8
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Parkas er populært her også. LilleVenn har en passe varm fra Didrikson.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-14, 17:42   #9
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Nevøen min på 15 har en grønn boblejakke fra salomon.Den sto høyt oppepå ønskelisten til jul i fjor.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-14, 22:26   #10
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Poden på 15 har en parkas fra Carlings. Tror de fleste kompisene har lignende parkaser, fra ymse merker. Carlings pleier å ha yttertøykampanje med 50% før jul.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-14, 23:09   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Snuppa har parkas fra Abercrombie & Fitch.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-14, 23:54   #12
Trixie

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Min har back flip jakke fra isbjørn: http://www.lillevanilje.no/mobile/index.php#pro_2600

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 02:40   #13
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Parkas. Mener han kjøpte den på Jack & Jones i fjor høst.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 02:46   #14
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er veldig forskjellig har jeg inntrykk av. Noen har allværsjakke fra Bergans eller Stormberg, noen går i Cubus/J&J-parkas, noen har vaffeljakke fra Gant og noen har skijakke.

15-åringen har en filtjakke fra Carlings, 11-åringen har parkas fra Didriksom og eldste snobben har en Adidasparkas.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 09:27   #15
Stellebord

Stellebord sin avatar

Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Parkas fra Didriksons her. Det vil si, hun foreslo Cubus, jeg insisterte på ensom var mer vanntett i tillegg.

Gammel 14-12-14, 12:02   #16
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Min gutt er svært varm av seg og bruker fortsatt den høyt elskede tynne vaffeljakken som han kjøpte (betalte halvparten selv)i høst, fra Scotch&Soda.
I regnvær og blåst så bruker han en marineblå allværsjakke med knall gul hette. Den likner så mye på den HH-jakken så enn så lenge så vil han ha den på.
Det betyr svært mye å ha på det rette her, desverre.

Gammel 14-12-14, 23:32   #17
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her i området går det helst i Bergans dunjakker, og rimeligere parkaser med pels på hetta.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49.