|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Whatever, never mind
|
Hva slags jakker bruker unge tenåringer nu til dags?Eldstemann må ha ny jakke, men jeg vet ikke hva slags type jakker 13-åringer bruker i dag. (Det er ikke alltid samsvar mellom det jeg synes er fint og det han selv synes er ok å gå med.) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags jakker bruker unge tenåringer nu til dags?Min kar bruker en dunjakke fra et eller annet halvdyrt merke som vi kjøpte på 50 % salg i fjor når det er vær til det. Når det ikke er det bruker han en allværsjakke fra Stormberg som han egentlig ikke kan fordra - men han finner ikke noe alternativ han liker, så da går han med den.
|
|
|
#4 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Hva slags jakker bruker unge tenåringer nu til dags?Min har en halvdun jakke fra stormberg til 300 kr .
|
|
|
|
#5 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva slags jakker bruker unge tenåringer nu til dags?
Ja, noe sånt har min 15-år gamle datter også...med hette. Det er visst veldig viktig med hette. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva slags jakker bruker unge tenåringer nu til dags?Snuppa her i huset, har en typ dunparkas med hette på fra? Tja, nå husker jeg plutselig ikke. Noe svenske greier tror jeg. Var veldig stas å bruke 4k på den i fjor i hvertfall.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags jakker bruker unge tenåringer nu til dags?
Svea er greia her. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva slags jakker bruker unge tenåringer nu til dags?Parkas er populært her også. LilleVenn har en passe varm fra Didrikson. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva slags jakker bruker unge tenåringer nu til dags?Poden på 15 har en parkas fra Carlings. Tror de fleste kompisene har lignende parkaser, fra ymse merker. Carlings pleier å ha yttertøykampanje med 50% før jul. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hva slags jakker bruker unge tenåringer nu til dags?Snuppa har parkas fra Abercrombie & Fitch. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Hva slags jakker bruker unge tenåringer nu til dags?Min har back flip jakke fra isbjørn: http://www.lillevanilje.no/mobile/index.php#pro_2600 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva slags jakker bruker unge tenåringer nu til dags?Det er veldig forskjellig har jeg inntrykk av. Noen har allværsjakke fra Bergans eller Stormberg, noen går i Cubus/J&J-parkas, noen har vaffeljakke fra Gant og noen har skijakke. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags jakker bruker unge tenåringer nu til dags?Parkas fra Didriksons her. Det vil si, hun foreslo Cubus, jeg insisterte på ensom var mer vanntett i tillegg.
|
|
|
#16 |
|
Tja...
Sv: Hva slags jakker bruker unge tenåringer nu til dags?Min gutt er svært varm av seg og bruker fortsatt den høyt elskede tynne vaffeljakken som han kjøpte (betalte halvparten selv)i høst, fra Scotch&Soda.
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags jakker bruker unge tenåringer nu til dags?Her i området går det helst i Bergans dunjakker, og rimeligere parkaser med pels på hetta. |
|
|
|
![]() |
|
|