|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forkle med bakehattSom ikke er rosa og glorete, kan man få kjøpt det noen plass? Fant for barn på Traktøren, kun et sett kom med slik hatt og alle settene var enten rosa eller blå. Ser for meg et litt mer nøytralt og kanskje litt mer finere sett til vesla på 6 år. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forkle med bakehattÅhlens har fine forkler. Apoteket har noen. Hva med Kid og Princess? Ikea?
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forkle med bakehattJeg trenger egentlig bakehatt i voksen størrelse også.... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forkle med bakehattStakk innom bla a Åhlens, de hadde igjen en rød variant med julekuler eller noe som motiv. Synes den dermed var litt for julete. Vil finne noe som funker hele året. Samme gjald for Apotek1 sitt. Fint, men enda mer julete. Stakk også innom Kitchn og Tilbords uten hell. Ikea synes jeg ikke var fine, men så vel bare et etter et kjapt googlesøk. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Forkle med bakehattÅhlens har i alle fall et blått og hvitt stripete ett, riktignok uten hatt. Det er ganske så unisex vil jeg si og fint.
|
|
|
#9 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Forkle med bakehattSparkjøp har bakehatt som passer både store og små; standard voksen har nemlig borrelåsstramming. Mine to fikk nylig av sine besteforeldre, stor stas!
|
![]() |
|
|