|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Får ikke åpnet SafariPlutselig vil ikke Safari virke mer på min nye Macbook Pro. Den lukket seg mens jeg var innpå og kom med meldingen : "Safari avsluttet uventet. Klikk på Åpne igjen for å Åpne programmet igjen. Denne rapporten vil bli sendt til Apple automatisk". |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ad astra
|
Sv: Får ikke åpnet SafariAdd-ons som kræsjer Safari?
|
|
|
#3 |
|
Kor e alle helter hen?
Sv: Får ikke åpnet SafariDet var jo en veldig god ide men jeg har ikke installert noe nytt eller noen add-ons som jeg vet om. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ad astra
|
Sv: Får ikke åpnet SafariHmmm...jeg bare googler videre - gammel tråd, men kanskje du får noen tips her?
|
|
|
#5 |
|
Kor e alle helter hen?
Sv: Får ikke åpnet SafariEtter iherdig lesing om hvordan jeg skulle få løst problemet så gikk jeg for den mest tidkrevende løsningen. Nemlig å laste ned hele operativsystemet på nytt. Dette ble gjort i natt og vips så var problemet løst. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
heimføing
|
Sv: Får ikke åpnet SafariMen hvis du starter å bruke Firefox eller Chrome og sikkert andre nettlesere også, så får man spørsmål før eller senere om man vil bruke dette som standard nettleser og importere bokmerker osv fra Safari. |
|
|
|
![]() |
|
|