Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Kjøpe lammeskank (Trondheim)?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-15, 11:23   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpe lammeskank (Trondheim)?

Mener jeg så noe om lammeskank her på forumet? Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe det i Trondheim nå? Tittet litt i går og det ser ut som om det for det meste er sesongvare?

Gammel 21-01-15, 11:27   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe lammeskank (Trondheim)?

Jeg vet ikke noe om Trondheim, men jeg fikk i hvert fall ikke tak i i Oslo for et par helger siden. De kunne bestille, da, men man er jo aldri så tidlig ute.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-15, 11:31   #3
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sesongvare. Jeg får ikke tak i her hvor vi bor. ()

Gammel 21-01-15, 11:44   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Har du sjekket rema?

Gammel 21-01-15, 12:26   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slaktere og ferskvaredisker har ofte.

Gammel 21-01-15, 12:28   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt det på MENY

Gammel 21-01-15, 12:35   #7
him
Leser

him sin avatar

him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Har du sjekket rema?

Bare nettet. De sier det er sesongvare, så jeg vil gjette på at det er utenfor hva de har nå?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Slaktere og ferskvaredisker har ofte.

Takk. Vi har en god ferskvare på nærbutikken, skal sjekke de. Vet ikke om noen slaktere her i byen (kan godt hende de har, altså)

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg har kjøpt det på MENY

Takk, skal sjekke.

Gammel 21-01-15, 12:38   #8
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte i desember på Rema, så det er vanskelig å si hva sesong er. Hadde ringt på forhånd.

Gammel 21-01-15, 13:23   #9
him
Leser

him sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Jeg kjøpte i desember på Rema, så det er vanskelig å si hva sesong er. Hadde ringt på forhånd.

Aha. Jeg er så heldig at vi har mange butikker "rett om nova" så jeg skal spane litt i ettermiddag.

Gammel 21-01-15, 18:17   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nærbutikken din har slikt. Usikker på om de har akkurat nå, men de skaffer det kjapt om du ringer og spør. Vi har kjøpt der ofte.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-15, 18:35   #11
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner jeg må gjøre trønder av meg.

... eller handle i Oslo.

Gammel 21-01-15, 21:19   #12
him
Leser

him sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nærbutikken din har slikt. Usikker på om de har akkurat nå, men de skaffer det kjapt om du ringer og spør. Vi har kjøpt der ofte.

Det var der jeg endte opp. Har bestilt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.