|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Barnekoffert - bie eller andre dyrJeg vil kjøpe en sånn kabinkoffert til barn i dåpsgave. Kjøpte en fin gul bie-Samsonite for noen år siden, men den finner jeg ikke i nettbutikker nå. Fant blant annet en pære, men ikke noen jeg falt for. Er det noen som vet hvor jeg kan lete etter sånt? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Barnekoffert - bie eller andre dyrVi har den og den er brukt mye, av både eldste og yngste. Genial på flyplassen.
|
|
|
|
#5 |
|
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnekoffert - bie eller andre dyrHva med slike: http://www.epriser.no/sea.php?search=cutie%20and%20pals
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Barnekoffert - bie eller andre dyrCutiesandpals skulle ha en bie, mener jeg. Jeg finner bare den myke:
|
|
|
#7 |
|
endelig ferdig studert
Sv: Barnekoffert - bie eller andre dyrHvis du går inn her finner du bie i hardplast http://www.cutiesandpals.co.uk/
Sist redigert av Anita72 : 30-01-15 kl 20:10. Årsak: la til |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Barnekoffert - bie eller andre dyrTusen takk alle sammen! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Barnekoffert - bie eller andre dyrJeg mener jeg har sett slike du nevner på Liertoppen, men det er muligens et litt for langt stykke unna for din del. Jeg kan evt kikke i morgen og høre med dem om de har utsalg i nærheten av deg.
|
|
|
#12 |
|
endelig ferdig studert
Sv: Barnekoffert - bie eller andre dyr
Hvis du helst vil ha bie så har de den her altså. Minste her i huset fikk trillekoffert og sekk til jul for 2 år siden, marihøne. Utrolig fine er de.
|
|
|
|
#13 |
|
Fortynnet
|
Sv: Barnekoffert - bie eller andre dyr
Jeg tror modellen er utgått. Har kjøpt her i byen før, skal gå innom i morgen og se om de har noe igjen likevel. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Barnekoffert - bie eller andre dyrCutiesandpals har en Facebook-side som er ganske aktiv. https://www.facebook.com/cutiesandpals.no?pnref=lhc
|
|
|
#15 |
|
Fortynnet
|
Sv: Barnekoffert - bie eller andre dyrTakk for all hjelp. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fortynnet
|
Sv: Barnekoffert - bie eller andre dyrBaller på seg her: Pingvinkoffert, pingvinryggsekk, og så havnet jeg inn på eBay der det tyter av søte pingviner en liten gutt kan ha bruk for når han skal ut i verden. Best å legge seg før jeg kjøper mer enn plysjpingvin og håndkle med brodert navn og pingvin på, kanskje. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
kamerat
|
Sv: Barnekoffert - bie eller andre dyrDet var utrolig søte pingviner, da!
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnekoffert - bie eller andre dyrVeldig søt. Jeg likte også Londonbussen veldig godt. Kunne tenkt meg en sånn.
|
![]() |
|
|