|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HASTER - Syden med forkjøla unge?Hvordan går det nå?
|
|
|
#22 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: HASTER - Syden med forkjøla unge?Jeg ville i utgangspunktet dratt. Så små barn får jo lettere feber selv ved helt vanlige forkjølelser. Du skal jo ikke til sivilisasjonens ytterste utpost heller, det er jo grei tilgang på leger på GC, mange er også skandinavisktalende.
|
|
|
#23 |
|
|
Sv: HASTER - Syden med forkjøla unge?Jeg tror at jeg hadde dratt også, i hvert fall om jeg ikke fikk pengene tilbake på forsikringen. Det er jo store muligheter for at hun blir bedre. Jeg har vært hos svensktalende lege på GC og ble godt behandlet. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: HASTER - Syden med forkjøla unge?Jeg drar hjem fra jobb i 12-tiden og da tar vi den endelige beslutninga.
|
|
|
#26 |
|
|
Sv: HASTER - Syden med forkjøla unge?Vi hadde denne problemstillinga oppe i forbindelse med ører og mini. ØNH- spes mente vi skulle dra og gi masse nesespray før og under flyging pluss at han anbefalte paracet før avgang for sikkerhets skyld. Det gikk veldig fint og han fikk ikke noe vondt i ørene. Han hadde ikke feber da, men hadde væske i begge ørene. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
søt
Sv: HASTER - Syden med forkjøla unge?Takk for innspill alle sammen! Hun har vært litt urolig i natt og var våken i 8-tiden, men sovnet igjen etter litt melk og sov til 10 og da var temperaturen på 37,9.
|
|
|
#28 |
|
Står på egne ben
Sv: HASTER - Syden med forkjøla unge?Håper dere kan få reist. Er allmenntilstanden bra nok til å få reist med paracet og nesespray på reisa, så hadde jeg reist. Mange flinke og lett tilgjengelige norske og skandinaviske leger der nede om man skulle trenge noe medisiner underveis. Og det kan godt hende at det hjelper å bli fortere frisk når man kommer til et annet varmere klima også. På Gran Canaria kan dere få all den hjelpen dere trenger om det skulle være behov for det. Finnes 24-timers legesenter om det er noe. Så om dere vurderer det til at reisa kan gå greit så hadde jeg reist. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: HASTER - Syden med forkjøla unge?Men er det ikke utrolig kjedelig med pjusk unge som skal beskyttes for sol, bading og luftkondisjonering? Brukes avbestillingsbeskyttelse får man ny reise.
|
|
|
|
#30 |
|
Sv: HASTER - Syden med forkjøla unge?Om hun skulle bli verre der nede er det ikke sikkert dere får det dekket på reiseforsikring siden hun var syk da dere dro, så det er noe jeg ville fått sjekket raskt opp i.
|
|
|
#32 |
|
søt
Sv: HASTER - Syden med forkjøla unge?Vi har bestemt oss for å ikke reise.
|
|
|
#33 |
|
søt
Sv: HASTER - Syden med forkjøla unge?Forresten så dekker reiseforsikringa vår avbestillinga. Noe annet hadde jo vært komplett krise. Men jeg er skikkelig lei meg, har gleda oss til turen i et halvt år. Samboeren min har pappaperm nå og en uke sammen i varmere strøk hadde vært fantastisk. Men ikke hvis formen er elendig.
|
|
|
#34 |
|
Står på egne ben
Sv: HASTER - Syden med forkjøla unge?Håper hun blir fort bedre igjen. Kjedelig når man må avlyse en planlagt ferie. Men Gran Canaria er jo kjempeflott i april, for da er det ikke så mange turister der som i vintersesongen. Drar selv dit i april. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Sv: HASTER - Syden med forkjøla unge?Kjipt, men høres ut som en fornuftig avgjørelse.
|
|
|
#37 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HASTER - Syden med forkjøla unge?Så kjipt.
|
|
|
#38 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: HASTER - Syden med forkjøla unge?Så kjedelig!! Men bra at dere kan ta det igjen i april, da er det jo bare enda bedre på GC, mer stabilt vær, vil jeg tro. God bedring til minsten, og god tur når dere reiser!
|
|
|
#39 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: HASTER - Syden med forkjøla unge?Æsj, så kjedelig! Med nesten 40 i feber støtter jeg valget. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
søt
Sv: HASTER - Syden med forkjøla unge?Takk, alle sammen!
|
![]() |
|
|