Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Forskjell på bag-størrelsene til TFK?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-15, 21:53   #1
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Forskjell på bag-størrelsene til TFK?

Dere som kan mer om TFK enn meg;
hva er forskjellen på Quickfix-bagen og Multi-X? Jeg skal sy en softline/kant til en Multi-X bag og har fått lånt meg en Quickfix til å ta mål av.

Gammel 18-03-15, 00:05   #2
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forskjell på bag-størrelsene til TFK?

Multi-x kan vippes opp så babyen kan sitte. Den er litt kortere og smalere en quickfix-bagen. Ser på kiddies24.de at målene på multifix er Width: 33cm Length: 79 cm, mens QuickFix er 80 x 36 cm (Length x Width)

Gammel 18-03-15, 01:35   #3
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Tusen takk venla! Det var ikke mye forskjell.

Gammel 18-03-15, 13:44   #4
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har begge bagene og kan måle for deg om du vil?

...Eller ikke, ser at venla har lagt inn målene.

Det som er med Multi-x bagen er at man kan glide opp litt av bunnen slik at man får en sitte del. Er dette noe du skal ta høyde for når du syr?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-15, 21:54   #5
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Odelia: Nei, det tror jeg ikke at jeg trenger å ta høyde for.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.