|
|||||||
| Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Flytte en klematisJeg er fullstendig tulling på alt som har med hage og planter å gjøre. Det er bare de siste par årene jeg har fattet interesse for blomsterbedene våre, og da svigermor lærte meg å luke måtte hun gi meg en kort innføring i hva som skulle lukes bort og hva som var blomster.
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Flytte en klematisDette er en fin tid å gjøre det på, før den har grodd noe, selv om aller helst skulle vært noe tidligere.
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Flytte en klematis
Og sånn var det forresten med meg også. Et år luket jeg vekk alt av blomster rundt en tistel.
|
|
|
#4 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Flytte en klematisJeg har flyttet en klematis mange ganger, på forskjellige tider av sommeren. En gang ble den liggende over jorda i flere dager mens vi bygget og jeg ikke helt visste hvor den skulle få bo, den overlevde det også.
|
![]() |
|
|