|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Regnjakke til 8-åring som tror hun er ca. 14Hjelp! Alt blir bare barnslig og dumt av det jeg foreslår. Storesøs på 16(jeg mistenker at dette er noe av årsaken - hun ser veldig opp til Storesøs og venninnene hennes) har en Didrikson mørkeblå teknisk halvlang, relativt snerten sak. Finnes noe slikt til en kresen 8-åring, tro? Hun er ganske tynn og lang, kan sikkert bruke størrelse 140(10 år). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Sv: Regnjakke til 8-åring som tror hun er ca 14Vi kjøpte sånn lang regnkåpe/jakke på Skogstad for et par år siden. Da hadde de mange fine.
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Regnjakke til 8-åring som tror hun er ca 14Hvis prisen ikke er så nøye, Ver de Terre regnjakke med mobil lomme og hull til øretelefoner. Vi har 8 år, og den er stor i størrelsen.
|
|
|
|
#4 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regnjakke til 8-åring som tror hun er ca 14Vi har jakker fra North Face som vi er kjempefornøyd med. Om man leter litt, kan man få en god pris. Vi har brukt det som regnjakke og jakke til andre fornuftige formål i mange år. Mine jenter er 11 år.
|
|
|
#6 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Regnjakke til 8-åring som tror hun er ca 14Wheat og Mini-A-Ture har fine, nøytrale regnkåper/tekniske til jenter. Har sett dem i marine, grått, en gråblå variant m.m. Men de koster jo litt mer enn en vanlig regnjakke da. Fine og noe som sikkert vil kunne fenge en kresen frøken.
|
|
|
#7 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Regnjakke til 8-åring som tror hun er ca 14Kjøpte til min 9-åring Skogstad Peacoat i str.10 år i marineblått med rosa glidelås på Obs til kr.399,-: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Regnjakke til 8-åring som tror hun er ca 14https://www.gsport.no/produkt/155651...ghtshell-jakke |
|
|
|
|
|
#9 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Regnjakke til 8-åring som tror hun er ca 14Unger, ass. Nå vil hun visst bare ha regnjakke med One Direction på(1D - ikke A1, det MÅ jeg snart lære). |
|
|
|
|
|
#10 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Regnjakke til 8-åring som tror hun er ca. 14Min snart 8-åring har blå regnkåpe fra Ticket.
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Regnjakke til 8-åring som tror hun er ca 14
Vi kan få ham til å si det fra scenen i juni. |
|
|
|
![]() |