|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sangpedagog/sanglærer som kan undervise i Oslo vest?Herremannen, 12, elsker å synge og han vil lære seg å bli enda bedre. Han vil ikke synge i kor og han vil synge de sangene han liker som er f.eks. alt fra Take me to the church og annen moderne radiomusikk til Imagine Dragons og Black Eyed Peas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Sangpedagog/sanglærer som kan undervise i Oslo vest?Tekst meg i morgen, en venninne av datteren går til en oppå haugen her, jeg kan sjekke litt.
![]() |
#5 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangpedagog/sanglærer som kan undervise i Oslo vest?Det er vel ikke noe bedre med Ryen, men jeg har hørt veldig mye bra om pop-rommet på Iboksen. Venke Knutsons musikkskole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Sangpedagog/sanglærer som kan undervise i Oslo vest?Han bør oppfordres til å vurdere kor (også). Det er vel og bra med sangundervisning, men den beste rekkefølgen er å begynne i kor og fortsette med sangundervisning. Korister blir bedre på rytme, samklang, harmonisering og stemmebruk fortere enn de som synger alene. Min eldste gikk på en-til-en sangundervisning i et par år og det var greit nok, men da hun begynte å synge i et skikkelig bra kor ble hun kjempegod veldig fort. De blir løftet av dem som er bedre og mer erfarne, rett og slett, det er dessuten ikke greit å sluntre unna og de får mer mengdetrening.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangpedagog/sanglærer som kan undervise i Oslo vest?Har en 13-åring med det samme ønsket, så jeg henger litt her i tråden.
![]() |
|
|