Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tre generasjoners jentetur til London

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-15, 14:04   #1
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Tre generasjoners jentetur til London

Svigermor, jeg og mine to døtre, 13 og 15 år. Vi gleder oss til en tur, har sett frem til den de siste, tunge årene.

Flybilletter er i boks, vi drar i høstferien.

Ønskene er kos, musical, Madam Tussauds og shopping. Vi var på tur for fire år siden, da var det Tower of London, Science Museum, Buckingham parace og vaktskifte med hestevaktene.

Hvor bor vi?
Hvilken musical?
Hva med afternoon tea? Burde vi prøve?

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-15, 14:23   #2
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre generasjoners jentetur til London

Var i London i helga med 3 7-åringer, 1 9-åring og to voksne damer.

Vi prøvde afternoon tea på sightseeing bus, det var gøy, men den fikk motorstopp :-) Men anbefaler den!

Bodde i Kensington, fant en leilighet på booking.com. Den var fin! Anbefaler å bruke tfl.gov.uk til å reise kollektivt, og bussene var faktisk bedre enn undergrunnen. Tok kort tid og du ser hvor du reiser.

London Eye var bra!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-15, 14:46   #3
Novla

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Så flott det høres ut!

Ja, dere bør absolutt prøve Afternoon Tea - det er kjempestas!
Stedet jeg absolutt har likt best var Duke's, god mat og stilige omgivelser, men ikke avskrekkende formelt.

Ellers er Wolseley ganske kult, Connaught er klassisk og stilig, mens restauranten på British Museum har ok AT i litt mindre formelle (men fine) omgivelser.

Steder å bo jeg liker: Hoxton er veldig kult og moderne, Travelodge i Southwark er enkelt, rimelig og nær undergrunnen.

Personlig avbefaler jeg Madame Tussaud på det sterkeste, men om dere absolutt vil oppleve elendigheten bør dere bestille billett på forhånd, så slipper dere å kaste bort tid på køståing i tillegg.

Gammel 24-04-15, 15:58   #4
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Anbefaler alltid Camden market! Gjerne med kanalbåttur fra Little Venice. Musical: "Phantom of the Opera" ! Særlig når tre generasjoner er på tur!

Gammel 24-04-15, 16:03   #5
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi bodde to voksne og to tenåringsjenter på Novotel City South, fine rom for flere enn to! Rett ved The Shard og London Bridge. http://www.novotel.com/gb/hotel-3269...uth/room.shtml

Gammel 24-04-15, 16:23   #6
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Anbefaler alltid Camden market! Gjerne med kanalbåttur fra Little Venice. Musical: "Phantom of the Opera" ! Særlig når tre generasjoner er på tur!

Så enig!! Egentlig i alt, men spesielt Phantom.
Ellers anbefaler jeg alle som reiser til London å kjøpe med litt godt brød (baguetter), ost og andre godsaker og dra på picnic i Hyde Park.
Å, men jeg lengter etter London.

Og jeg avbefaler også Madame Tussaud....dyrt, kø og ikke spesielt spennende. Men når en har med tenåringer er det kanskje litt annerledes.

Sist redigert av Taien : 24-04-15 kl 16:25. Årsak: La til avbefalingen
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-15, 16:44   #7
Krem

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Madam Tussauds er ikke min favoritt, men der er jentene ikke bare enige, men helt klare på at det skal med! Så, jeg må vel bare ofre meg.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-15, 16:54   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Musikalen Rock of Ages var fantastisk! Jeg kan også anbefale we will rock you.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-15, 20:04   #9
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Matilda musikalen var fantastisk, 16-åringen her i huset likte den veldig godt.
Charlie and the chocolate factory afternoon tea var også helt fantastisk: http://www.onealdwych.com/food-drink/afternoon-tea

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.