|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
HVOR finner jeg fine og holdbare t-skjorter til gutta mine?Jeg er så lei av t-skjorter som er skjeve etter en vask - og som det er nesten umulig å stryke så de ser normale ut (ja jeg stryker t-skjorter) |
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: HVOR finner jeg fine og holdbare t-skjorter til gutta mine?Jeg slenger meg på spørsmålet. Jeg har tenkt å prøve meg på å bestille Katvig i år siden jeg har vært så fornøyd med pysjamasene til lillebror.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: HVOR finner jeg fine og holdbare t-skjorter til gutta mine?
Vi har flere Katvig Eple heldrakter, og de er supre, så er t-skjortene like gode er det bankers! |
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HVOR finner jeg fine og holdbare t-skjorter til gutta mine?Hvis gutta er små nok, er Fix-tøyet de har på Lindex av brukbar kvalitet i forhold til prisen. Dessverre stopper størrelsene på 128.
|
|
|
#5 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: HVOR finner jeg fine og holdbare t-skjorter til gutta mine?Har brukt mye Gant t-skjorter til gutta her og de holder fasongen
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Sv: HVOR finner jeg fine og holdbare t-skjorter til gutta mine?Jeg snakket med en dame som hadde jobbet med klær i mange år i går, og hun sa det at generelt sett, så var kvaliteten på danske klær veldig god. Både med fasong, stoffkvalitet og varighet.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Ja, og når de henger rett ned, så liksom folder de seg nederst....næææ gåkke det vøtt! |
|
|
|
#8 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: HVOR finner jeg fine og holdbare t-skjorter til gutta mine?turbo har masse t-skjorter fra lindex og hm som er vasket ofte, han bruker de hver dag under gensere osv og de er like fine.
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Jeg er sikkert syk, men jeg sender ikke avkommende i barnehagen en gang med den minste skrukk på tøyet - jeg takler det ikke |
|
|
|
#10 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Vet ikk hvor i Norge du bor, men i Dramme er det en forretning som selger begge deler , Blåbær
|
|
|
#11 |
|
Ekvilist
|
Sv: HVOR finner jeg fine og holdbare t-skjorter til gutta mine?Her kjøper vi nesten alt av sommertøy. Fjorårets t-skjorter og sommerbukser holdt veldig godt, både på form og farge. Ikke det billigste alternativet, men vel verdt pengene synes jeg.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Tusen takk for tips! Prøvde å gi deg en prikk, men jeg har assistent her, så det ble tull og tøys |
|
|
|
#13 |
|
Kidding, right?
|
Sv: HVOR finner jeg fine og holdbare t-skjorter til gutta mine?Jeg er veldig fornøyd med Benetton sine!
|
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: HVOR finner jeg fine og holdbare t-skjorter til gutta mine?Jeg har bestilt t-skjorter på Hugin og Munin og de holder seg foreløbig veldig godt (har ikke vasket mer enn 3-4 ganger ennå, men de ser veldig bra ut). |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Kan anbefale katvig sine t-skjorer |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: HVOR finner jeg fine og holdbare t-skjorter til gutta mine?Jeg syns også Benetton er bra, klærne holder seg like fine i årevis.
|
|
|
|
#17 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: HVOR finner jeg fine og holdbare t-skjorter til gutta mine?H&Ms håller fasongen väldigt bra tycker jag
|
|
|
#18 |
|
re:designer
Sv: HVOR finner jeg fine og holdbare t-skjorter til gutta mine?Jeg handler mye tøy i sportbutikker til gutten min. Nå er han 12, men de har jo mindre tøy der å..
|
|
|
#19 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: HVOR finner jeg fine og holdbare t-skjorter til gutta mine?Hva koster en Lacoste t-skjorte til barn? |
|
|
|
![]() |
|
|