|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Tråtraktor - John Deere/New Holland - kjøpetips?Lillebror blir 3 år i juni, og ønsker seg "blåtraktor" over alt på denne jord. Naboen har en, men den kom som presang... Den har visst gummihjul istedenfor plasthjul - bråker nesten ikke og er mulig å tråkke opp i litt fart.
|
|
|
#2 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tråtraktor - John Deere/New Holland - kjøpetips?Ja, gummihjul er vel verdt de ekstra kronene! Man blir jo gal av mindre, når man hører disse hardplasthjulene kjøre rundt på tunet |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tråtraktor - John Deere/New Holland - kjøpetips?John Deeretraktoren kjøpte vi til eldstemanns treårsdag. Han er 16 nå, så traktoren er 13 år gammel, godt brukt og nesten like fin. Jeg har byttet enkeltdeler på denne, men ikke helt de store tingene. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Tråtraktor - John Deere/New Holland - kjøpetips?De "skikkelige" traktorene har vel kjede inni også, slik at man får i skikkelig fart. De enkleste typene er koblet bare til fremhjulene - og dermed skikkelig kjipe å kjøre med - har jeg hørt. Felleskjøpet har jeg kommet til å dratt på. (men de har kanskje bare John Deere - så da blir det jo ikke blåtraktor da...)
|
|
|
#7 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Tråtraktor - John Deere/New Holland - kjøpetips?Bruk for all del litt ekstra kroner på de med gummihjul ja!
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Tråtraktor - John Deere/New Holland - kjøpetips?
Kult!
|
|
|
#9 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Tråtraktor - John Deere/New Holland - kjøpetips?
Denne!
|
![]() |
|
|