|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg har unger med lakenskrekk, så det er ikke mye tid igjen mellom at ungene er lagt og jeg selv skal legge meg.
![]() |
#42 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Pinterest tar litt tid, ja.
![]() |
#43 |
Leser
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Nett, ja. Det tar jo bare bittelitt tid ... FP, FB, Pinterest, bokelskere og ravelry er mine "faste"
![]() |
#44 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg er også blant dem som ikke har tid til å kjede meg. Jeg gjør husarbeid, bader og leser bok, ser på tv/film/serier, surrer rundt på nett, jobber, og/eller snakker og koser med kjæresten min.
![]() |
#45 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Med stadig større barn blir "voksendelen" av kvelden stadig senere (om ikke alltid kortere
Det er jo en av de beste tingene med sene kvelder.
![]() |
#46 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?
Det er nok derfor de så ofte varer til 01 også.
![]() |
#47 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#48 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Min kveld slutter kl. 23. Hadde vært kos om den varte litt lenger, men det aner meg at den hadde vært slutt 21 eller 22 neste dag, om jeg hadde oversett signalene og sittet oppe til 01.
![]() |
#49 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Men Cumulus: Du må få deg en altoppslukende hobby! Lær deg å spille gitar, begynn med obskøne korssting, bak surdeigsbrød og sammenlign kulturer, strikk noe, se på gøye serier på BBC (Akkurat nå er jeg ferdig med Fork to fork og ser allotment challenge, jeg elsker engelske hageprogram), bak deg gjennom en hel bakebok (Prøv Slikkepott av Lise Finckenhagen) og gjør kollegaene dine veldig lykkelige, dyrk noe, tren på stuegulvet med youtube eller en treningsapp, kos deg glugg i hjel på Pinterest, begynn å tegne eller fargelegge, mulighetene er uendelige!
![]() |
#50 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg jobber (er lærer, så jeg retter og planlegger undervisning), prater med ungene, gjør husarbeid, chatter med venner på FB, planlegger reiser o.l. i framtida, ser på netflix, trener litt (yoga/tøying/redcord), leser. Litt for mye netflix, litt for lite husarbeid og trening.
![]() |
#51 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg Pinterester alt jeg skal gjøre når jeg får tid. Det aner meg at jeg ikke akkurat får bedre tid når jeg bruker så mye tid på Pinterest.
![]() |
#54 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Når ungene er i seng 19.30 så er som oftest kjøkken og stue ryddet, og jeg har lagt frem alt til neste dag. Må ofte bruke 15-20 min på å ta det siste på kjøkkenet, og ting jeg ikke har fått gjort hvis det har vært en hektisk ettermiddag.
![]() |
![]() |
#55 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Tror ennå jeg har tilgode å kjede meg. Jeg trives for godt i mitt eget selskap til det.
![]() |
#56 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Her går det enten i møter av ulik art (foreldremøter, styremøter etc.), trening, gjøre ærend, leksehjelp til de som trenger det, og vips i seng. Ja også litt FP og nett innimellom der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Kvelden min starter ca kl 20. Jeg trener et par kvelder i uka, men utover det går det stprt sett i jobbing og forefallende husarbeid. Jobben prøver jeg å komprimere til tre kvelder i uka, men da er det stort sett jobbing fra ungene legger seg til midnatt. Nå skal vi også pusse opp hus, så det går med mye tid på planlegging av det innimellom slagene.
![]() |
#58 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg kjeder meg definitivt ikke. Om kvelden gjør jeg masse husarbeid, trener, treffer venner, driver frivillig arbeid enten hjemme eller ute og leser meg opp på sosiale medier/medier/diverse. Og så bruker jeg og mannen å se en eller annen serie noen kvelder i uka (hvis jeg får det til innimellom slagene, men prøver jo å prioritere tid med ham) eller så leser jeg bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Mother of Dragons
|
Kvelden er livets indrefilet ja.
![]() |
|
|