|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Blå kjole eller sort skjørt til blå poncho ?Jeg liker ikke sort og blått sammen, så da må det bli kjole og poncho.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Blå kjole eller sort skjørt til blå poncho ?Det kommer an på blåfargen syns jeg. Knallblått eller lysere blått passer til svart, men ikke mørkeblått.
|
|
|
#5 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blå kjole eller sort skjørt til blå poncho?Enig med frukt, for blått og sort kan passe sammen!
|
|
|
#6 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Blå kjole eller sort skjørt til blå poncho?Har på meg sort skjørt og blå bluse idag og syns det passer finfint. Blusen er riktignok ganske mellomblå i fargen da. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Blå kjole eller sort skjørt til blå poncho?Nå mente ikke jeg at det er noen regel at blått ogs vart ikke passer sammen, altså. jeg bare foreslo blå kjole til blå poncho fordi jeg ikke liker blått og svart.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Blå kjole eller sort skjørt til blå poncho?Men hvis du vil ha et konstruktivt svar, så synes jeg at du godt kan velge en kontrastfarge på sko og veske - orange eller rosa eller (litt kjedeligere) nude/beige.
|
|
|
![]() |
|
|