|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Hvor mange ganger har du flyttet?I løpet av hele livet mener jeg.
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange ganger har du flyttet?Hvis jeg tar med studietiden (der jeg så klart flyttet flest ganger) tror jeg det må bli rundt 12 ganger. Vi har flyttet to ganger etter at vi fikk barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor mange ganger har du flyttet?6, inkl et pit-stop i studenthybel.
![]() |
#4 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvor mange ganger har du flyttet?Om jeg ikke tar med alle gangene jeg har bodd hosom mine foreldre mellom forskjellige flytter så har jeg flyttet 12 ganger.
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor mange ganger har du flyttet?Elleve ganger får jeg det til å bli. Jeg tror ikke det blir flere.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mange ganger har du flyttet?Jeg har flyttet 13 ganger, da inkludert et par ganger mens jeg var student. Etter at vi fikk barn har bodd to steder. Her vi bor nå har vi bodd i 10 år, det eneste stedet minsten har bodd. Vi blir nok boende her til gutta flytter. Men man vet jo aldri. Mannen har flyttet mange flere ganger enn meg. 10 år er det lengste på ett sted for begge. Ingen av oss synes det er noe stas å flytte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor mange ganger har du flyttet?Barndom: 2 ganger
![]() |
#11 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvor mange ganger har du flyttet?Fem ganger, først fra barndomshjemmet til studenthybel, så til en leilighet jeg bodde i resten av studietiden, så inn i mannens leilighet før vi flyttet til en større leilighet og etter noen år flyttet vi til dette huset som vi har bodd i siden før vi fikk barn. Vi regner med å flytte én gang til siden vi ønsker større hus (i samme skolekrets, så liten forskjell for barna).
![]() |
#12 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor mange ganger har du flyttet?9-10 ganger tror jeg. Da har jeg ikke tatt med at vi flyttet fra en sudentleilighet til en annen, og fra en hybel til en annen når jeg studerte, jeg byttet jo bare blokk.
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Re: Hvor mange ganger har du flyttet?18 ganger.
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mange ganger har du flyttet?10 ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvor mange ganger har du flyttet?15 ganger.
![]() |
#18 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange ganger har du flyttet?9 ganger. 1 gang etter vi fikk barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvor mange ganger har du flyttet?Jeg trodde jeg hadde flyttet veldig mange ganger, men ser at det ikke skiller seg så mye ut (17). Eller kanskje det er slik at vi som har flyttet ganske mye liker å fortelle om det på internettet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|