|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lider av tastleksi
|
![]() Forskjell på limpistoler?Ja, er det sånn at en limpistol er en limpistol, eller er det forskjell på kvalitet og limeevne og ting jeg ikke vet om, annet enn søl fra den og med eller uten ledning?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forskjell på limpistoler?Tror det er forskjeller ja, det finnes de som smelter ved lav temperatur og de som smelter ved høy. Og jeg er ganske sikker på at de som smelter ved høy limer best, men de er så klart også de som er lettest å brenne seg på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forskjell på limpistoler?De limpistolene som har de tykke limsakene holder bedre enn de små. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
This is normal!
|
![]() Sv: Forskjell på limpistoler?
Ikke sant?
![]() |
![]() |
#6 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Forskjell på limpistoler?Ja, hvor skulle jeg ellers spørre, regnet med at det var her ekspertisen var.
![]() |
#7 |
koko
|
![]() Sv: Forskjell på limpistoler?Jeg har en litt stor limpistol som har utskiftbare tupper og bor i en koffert med plass til seg, tuppene og limpatroner. Den er helt suveren. (Var ikke det vel en fantastisk julegave fra en snill storebror? Pistolen har flyttet med meg fra sted til sted siden 90-tallet.)
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forskjell på limpistoler?Jeg har en billig sak til tynne limstaver, funker som bare det - har hatt den i mange år. Tror den er kjøpt på Clas Ohlson. De fra Biltema er også topp. Har dog aldri prøvd noe dyrere, så kanskje det er stor forskjell, men jeg har aldri tenkt på at jeg skulle hatt noe som fungerte bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Forskjell på limpistoler?
Nå ble jeg faktisk ganske skuffa.
![]() |
![]() |
#11 |
This is normal!