|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Utebukse barnehageHva slags bukser bruker deres barnehagebarn ute? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Utebukse barnehageMinsten har HH Shelter og Bergans Stallo. HH Shelter er litt tynnere, Bergans Stallo er mer helårs.
|
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utebukse barnehageAkkurat nå har lillebror POP og Bergans. Liker Bergansbuksa veldig godt. HH er også grei, samme med kappahl sin. Isbjørn sin har vi hatt før og Storebror har fått lett versjonen nå, men de er dyre. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I mål
|
Sv: Utebukse barnehageLillesøster har ikke vår/høstdress mer, hadde sin siste i fjor. Nå bruker hun skalljakke og HH shelterbukse. Den er helt grei. Fra høsten skal hun i friluftsbarnehage, og jeg har nå bestilt POP skallbukse og jakke til henne til da siden det er litt tykkere og hun uansett vil trenge noe nytt (ps - tilbud på ytterklær på POP i dag). |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Utebukse barnehageVi har vår høst dress fordi de vi hadde en i skapet fra storebror og en som var kjøpt på ekstrem tilbud for noen år siden. Men det blir nok ikke flere. Han bruker skalljakke og bukse som regntøy. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Utebukse barnehageRegnbukse når det regner, parkdress om våren/høsten, vinterdress om vinteren og ellers vanlige bukser av ulike typer. Vi har aldri hatt behov for allværsbukse i tillegg, parkdresser dekker det behovet.
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Sv: Utebukse barnehage
Jeg hadde ikke skallbukser til mine så lenge de hadde vår/høstdress, men for litt eldre barn synes jeg det er like greit med bukse og jakke. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Utebukse barnehageVi har vært fornøyde med HH shelter og KappAhl sin. POP har vi også brukt mye.
|
|
|
#13 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Utebukse barnehageStørste har PoP, men skal få enten Bergans eller HH, fordi fasongen er litt feil til henne (veldig vid). Minsten har foreløpig en arvet HH Shelter, men bruker mest dressen.
|
|
|
#14 |
|
Sv: Utebukse barnehageTakk for tips! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jeg er redd den kan bli litt stor for vår del. Han er rundt 90 cm høy og den minste grønne de har er str. 98. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
I mål
|
Ja, det er kanskje litt stort til en som er såpass liten. Lillesøster 116 og jeg har bestilt 122 til henne, men den er tenkt brukt til høsten. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utebukse barnehageMinstemann har arvet billige bukser fra Lindex og KappAhl etter broren, og de ser enda ny og ubrukt ut. Vanntett er de også! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utebukse barnehageVi bruker Reima sin 15.000 i vannsøyle, den er helt tett! Også har han en ekstra Bergans skallbukse i barnehagen som skift. (bruker ikke regntøy, bare skallklær)
|
![]() |
|
|