Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Omaddressering av post

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-15, 20:48   #1
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Omaddressering av post

Er det en maks grense på 5 år på det?

Vi kjøpte dette huset for nøyaktig 6 år siden, og de siste ukene blir vi oversvømt med post til tidligere eier. Veldig mange av brevene kommer fra banken, som jeg trodde brukte folkeregisteret for å finne adressene. Jeg husker at vi fikk endel post til han ca 1 år etter kjøp, men siden har det vært stille.

Hittil har vi vært greie og sent brevene i retur, nå kjenner jeg at det er ganske fristende å kaste de, siden det er så mange brev, og fra mange forskjellige avsendere.

Gammel 08-06-15, 20:56   #2
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Omaddressering av post

Opplevde det samme, om enn ikke like lenge etter utflytting. Først leverte jeg i retur i Post i butikk og ba de sende til avsender. Funket bare en gang. Neste oppsamlingsbunke ble levert på nytt i vår postkasse. Så hang jeg på lapp om at vedkommende ikke bodde her mer, men det hjalp ikke.

Til slutt ringte jeg Posten og informerte om at vedkommende ikke bodde her mer. Personen ble da fjernet fra postbudets liste, slik at eventuell post ikke ble levert mer i vår kasse. Ikke fått noe etter det.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.