|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndager.
Det gjør jeg også, og jeg liker naboen min veldig dårlig.
![]() |
#22 |
Unik
|
![]() Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndager.Viste det og har ingenting bråkete i gong på søndagane. Politiet i Bergen har begynt å rykke ut på slike ting faktisk.
![]() |
#23 |
frakoblet
|
![]() Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndagerJeg visste det, og det har vært diskutert før. Ikke så mange som syns dette var noe å bry seg om, gitt.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndagerJeg synes det er aldeles nydelig å kunne sitte ute på søndag ettermiddag uten det hersens bråket fra klippere, motorsager og kantklippere. Skal først folk bryte loven så please gjør det fra kl 7 om morgenen til kirketiden er over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndager
Jeg skummet tråden nå, og mitt inntrykk av tråden var at folk flest ikke syns det var noe å lage en politisak av, ikke nødvendigvis at det var greit å bråke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndagerVisste det ikke, og det overholdes ikke i vårt nabolag. Mannen fikk vel kjeft en 1. pinsedag eller noe sånt, men ellers er det ikke noe noen har reagert på. Gjør det dog ikke tidlig på dagen.
![]() |
#27 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndagerGressklippere syns jeg er helt ok. Jeg liker lyden, det er sommerlyder for meg.
![]() |
#28 |
Borte
|
![]() Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndagerJeg visste det, men vi klipper av og til likevel. I likhet med naboene.
![]() |
#29 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndagerJeg ante ikke dette. Men jeg bor i blokk og vi har gartner som jobber i "kontortiden".
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndager.Jeg visste ikke dette og har klippet plenen mange søndager, men ikke på morgenen. Hvordan skal man få til å rekke alt på lørdager? Jeg syns det er litt overdrevent, hvor mye er det som ikke skal være lov på søndager? Blåsing av blader/hage? Motorsag? Vinkelsliper? Hamring? Båter med sterk motor som kjører frem og tilbake med vannskikjører etter seg? Kantklipper? Ja, jeg kanskje overdrever litt, men nå plages jeg kanskje ikke så mye av gressklipperdur og har ikke heller naboer så tett på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndagerI nabolaget her klippes det nesten ikke på lørdager heller. Ofte er det etter kontortid på hverdager som genererer mest av type motorisert hagearbeid. Nå er jeg heldig og er hjemme stort sett hver dag klokka 16 da.
![]() |
#32 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndagerVi vet. Men det hender seg vi gjør som de andre søndag kveld når det går en jevn dur over hele nabolaget etter at folket er kommet hjem fra hyttene.
![]() |
#33 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#34 |
maler
|
![]() Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndagerJa det visste jeg og vi respekterer det stort sett, men vi bor der vi bor og av og til er det været som bestemmer.
![]() |
#35 |
maler
|
![]() Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndagerHva er forresten dette med kirketid? De som går i kirka er ganske skjermet fra bråk til de kommer hjem, så kanskje burde man tenke motsatt?
![]() |
#36 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndagerGubbanoa - visste ikke ( går i skammekroken med seg) . |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() |
#38 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndagerDu vet du bor på landet når du syns det bare er kos med lyder fra hva det skulle være, samme når det er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
Om du ikke rekker å klippe plenen din i løpet av de andre seks dagene i uka har du kanskje for mye plen eller for tett program? Evt kjøp deg en robotklipper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndager
Ja det synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|