|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mager leverpostei som smaker godt?Jeg trenger nye pålegg å variere med, og kjøpte en pakke Go' og mager ovnsbakt leverpostei fra Gilde i går. Jeg er veldig glad i den vanlige ovnsbakte leverposteien deres, og tenkte i min enfold at den magre sikkert smakte likt. Men det gjorde den slett ikke. Den var rett og slett ikke god.
|
|
|
#2 |
|
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mager leverpostei som smaker godt?Den danske fra Tulip som er magrere er veldig god. Jeg klarer ikke å smake forskjell på den og fullfettsversjonen. Har sett den på Rema. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Mager leverpostei som smaker godt?Jeg synes Vita sin er god, men jeg aner ikke om den er mager, kanskje ikke?
|
|
|
#4 |
|
50 & somewhat fab
Sv: Mager leverpostei som smaker godt?Jeg kjøpte med meg en mager fra Vita i dag. Har ikke fått prøvd den ennå, så jeg er spent. Hvis jeg er innom Rema (det skjer meget sjeldent) skal jeg se om jeg finner fra Tulip også.
|
|
|
#5 |
|
ctrl+z
|
Sv: Mager leverpostei som smaker godt?Jeg skulle foreslå den fra Gilde, men ser den utgår. Vi bruker den i den firkantede pakningen (fordi den er allergivennlig), er det den samme du mener? Jeg synes den er god.
|
|
|
#6 |
|
50 & somewhat fab
Sv: Mager leverpostei som smaker godt?Nei, jeg prøvde den ovnsbakte i avlang oval pakning. Den var så fæl at jeg kastet den.
|
|
|
#7 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Re: Mager leverpostei som smaker godt?Grillstad sin var veldig god, bare den vi brukt, men den finner jeg ikke lenger. De har den fortsatt som produkt på sidene sine, så nå har jeg lagt inn forespørsel om hvor den er blitt av.
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Re: Mager leverpostei som smaker godt?Synes den firkanta er mye bedre enn den ovnsbakte. Den er grusom. |
|
|
|
![]() |
|
|