|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
flisespikker
|
![]() Sv: Øya 2015Beck var helt fantastisk! Jeg har ikke noe forhold til ham whatsoever, bortsett fra at jeg vet hvem han er og har hørt Loser, liksom. Men det var en skikkelig kul og fengende konsert, han er så variert og gjorde så mye forskjellig, og pratet og var morsom innimellom, og da vi gikk ut, kommenterte jeg til mannen at han minner meg om Tom Waits - ikke musikalsk, såklart, og ikke i stil, men i det at han er så proff og så showman og har så stor bredde i det han gjør, og at han virker laidback og ruslende, mens jeg gjetter at alt er planlagt grundig og er bare, ja, proft.
![]() |
#43 |
flisespikker
|
![]() Sv: Øya 2015Synes du Beck var uinspirert, Tally? Vel, det tok noen låter før jeg var helt overbevist, så hvis du bare hørte litegranne, skjønner jeg det kanskje litt bedre. De siste tyve minuttene var superbra, syntes jeg, og da var jeg litt lei meg for at de begynte 8 minutter for sent, ellers kunne vi fått en låt til. Jeg syntes konserten var bedre enn Florence sin, selv om jeg liker og kjenner hennes musikk mye bedre.
![]() |
#44 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øya 2015Jeg skulle veldig gjerne sett Beck også, jeg har vært stor fan i hvert fall før, og synes det siste platen er ganske bra.
![]() |
#45 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2015Det var nok litt vanskelig å omstille seg fra TGTB&TZ sin rå pønkenergi til Becks mer stillfarne, mer innadvendte sceneopptreden. Men av Dagbladets panegyriske lovprisning og VGs meh. er jeg nok mest med VG.
![]() |
#46 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2015For en flott avslutning! Benjamin Booker og Sturghill Simpson var mine favs, no suprise! I tillegg danset jeg til Miss Tati og Ibibio (jeg vil ha sånn kjole!).
![]() |
#48 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Øya 2015For en fantastisk dag igår! Været var perfekt og stemningen utrolig god. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Øya 2015
<--
![]() |
|