|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
lider av tastleksi
|
Tursko til speiderungdom?Hva slags sko til turbruk i skog og mark (også når det er vått) ville dere ha utstyrt en 12-åring med?
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tursko til speiderungdom?Her er vi glad i Timberland sine tursko i skinn med gore-texmembran til skog- og markbruk. Har hatt dem i mange varianter og størrelser opp gjennom årene. De er veldig slitesterke, og har en god passform på foten til mitt mest komfortkresne barn. Akkurat nå er det visst slike hun har.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 19-08-15 kl 16:31. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Tursko til speiderungdom?Min 10-åring som også er speider har en type damefjellstøvel fra Viking, kjøpt på XXL.
|
|
|
#4 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Tursko til speiderungdom?De høye så fine ut, lille*my, men de stoppet på str 36, og jentungen har brukt 37 i over ett år nå, så jeg tror vi bør se på 38 om ikke de blir alt for store.
|
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tursko til speiderungdom?Vi var på leit etter fjellsko til 11 åringen i sommer, og endte opp med disse fra Alfa. Det var de som ble anbefalt til ungdom. De har nå blitt brukt endel og hun er veldig fornøyd. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tursko til speiderungdom?Min 8år gamle speidergutt går i Adidas halvhøye goretex. De fungerer godt. |
|
|
|
![]() |
|
|