|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?Overskriften sier vel hva jeg syns.
|
|
|
#2 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?Jeg har ikke sett den, men synes denne kommentaren var litt artig:
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?Jeg veksler mellom latterkrampe og en følelse av å syns synd på han for å være så innsiktsløs. For en ufrivillig komisk klovn!
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?
|
|
|
#5 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?Man har jo mest lyst til å le. Men så kommer man på at han her har betydelig innflytelse i landet vårt. Jeg tror jeg griner litt i stedet.
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?Jeg er skikkelig provosert. Dette er halvveis til Nord-Korea.
|
|
|
#8 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?Jeg blir skikkelig flau, og håper tiden frem til valg går veldig raskt før FrP får gjort mer skade. Enig med Harriet, fikk Nord-Korea vibber av dette.
|
|
|
#9 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?Altså, ingenting FrP kommer med overrasker meg. Derimot synes jeg det er på tide at Høyre begynner å oppføre seg voksent og ser at det ikke går an at en slik person kan være statsråd. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
This is normal!
|
|
|
|
|
#11 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?Jeg synes det er flaut.
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?Nei, det er vanskelig å forstå hvorfor en flere av ministrene ble valgt. Justisminister Anundsen som mener at lover og regler bare er veiledende, og likestillingsminister Horne som egentlig ikke er så glad i likestilling. Jippi, liksom.
|
|
|
#14 |
|
Viser tenner
|
|
|
|
#15 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Og en landbruksminister som tydeligvis synes at landbruk er oppskrytt ...
|
|
|
#16 |
|
Viser tenner
|
Bare tanken på henne som sitter på pengesekken gir meg magesår.
|
|
|
#17 |
|
Unik
Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?Snakk om å bite seg selv i halen:
|
|
|
#18 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?Det er vel ikke helt uvanlig at man rokkerer på ministre og at enkelte takker av etter en gitt tid i regjering? Hører du, Erna?
|
|
|
#20 |
|
Unik
Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?http://www.nrk.no/norge/_-anundsen-b...sse-1.12516239
Herlighet. På min jobb erdet ihvertfall at folk strammer seg opp og alt er på stell når øverste ledelse kommer. Å tro at det er ett fett om det er presse eller minister...??
|
![]() |
|
|