|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor kjøper jeg kul hettejakke til 14-åring? (voksenstr)Niesa mi har fylt 14, og ønsker seg hettejakke, hun elsker hettejakker. Men jeg er usikker på hva som er kult, og hvor det kjøpes. Hun bruker damestr 38/40 ca.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 26-08-15 kl 00:21. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøper jeg kul hettejakke til 14-åring? (voksenstr)Urban er poppis hos snart 14 åringen her. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hvor kjøper jeg kul hettejakke til 14-åring? (voksenstr)Boardshop eller Urban ja. På Mercursenteret har de begge deler.
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Sv: Hvor kjøper jeg kul hettejakke til 14-åring? (voksenstr)
På Trondheim Torg også, så vidt jeg vet. Supert, da starter jeg der. Er det slik at de stort sett er unisex, disse hettejakkene? Synes det er side opp og side ned for herrer på nettsidene, og ingen for damer.
|
|
|
#5 |
|
Kamerat Pære
Ja, men på Boardshop på Torget har de ikke noe særlig for jenter og begge butikkene er større på Mercur. På Mercursenteret har de også MONKI, det er mulig du finner noe der også
|
|
|
#6 |
|
Semiaktiv
Åh, takk for tipset, da blir det en tur på Mercur. Har kontor i samme bygg som Trondheim Torg, men det er ikke snakk om stor avstand uansett.
|
|
|
#7 |
|
Kamerat Pære
Sv: Hvor kjøper jeg kul hettejakke til 14-åring? (voksenstr)Hvis du har god tid og kan bestille på nettet kan du jo f.eks. google salg Roxy (damemerket til Quicksilver) eller salg Volcom dame.
|
|
|
#8 |
|
Semiaktiv
Sv: Hvor kjøper jeg kul hettejakke til 14-åring? (voksenstr)Nei, jeg har nok ikke tid til netthandel, den må være meg i hende innen torsdag kveld. Hun har nok kanskje vokst fra Wow nå ja, tror jeg, selv om jeg gjorde stor lykke da jeg handlet til henne der for et par år siden. Skal sjekke Monki også ja, og hvis jeg får tid, den der WLDIAFIHAETA nede på Nordre.
|
|
|
#9 |
|
Kamerat Pære
Sv: Hvor kjøper jeg kul hettejakke til 14-åring? (voksenstr)A&F tror jeg ikke du finner i Trondheim lengre nei. Og det er jo også ganske dyrt, hvis pris har noe å si.
|
|
|
#10 |
|
Semiaktiv
Ja, det går litt i den stilen. Men rutete flanellskjorte med hette er også aktuelt, men først og fremst hettejakke altså.
|
|
|
#11 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøper jeg kul hettejakke til 14-åring? (voksenstr)Hvis hun liker Abercrombie etc så er nok HM bedre enn skatebutikker. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor kjøper jeg kul hettejakke til 14-åring? (voksenstr)Du kan kjøpe på nett både Hollister og A&F. Hollister er vesentlig billigere enn A&F og jakkene er bittelitt tynnere i kvalitet, men style-messing er de veldig like. Nå er det gratis shipping innen Europa på Hollister også. Det er uansett veldig populære merker for du får ikke kjøpt det i Norge.
|
|
|
#13 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvor kjøper jeg kul hettejakke til 14-åring? (voksenstr)Wow har nok de fleste 14-åringer vokst fra for lengst, ja.
|
|
|
#14 |
|
Semiaktiv
Jeg kan ikke handle på nett, jeg trenger det nå.
|
|
|
#15 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor kjøper jeg kul hettejakke til 14-åring? (voksenstr)Om du mot all formodning frekventerer Tiller, så har de en outlet som heter Sir Price like ved Toys r' us. De har en del hettejakker etc. (eller: det er fryktelig lenge siden siste - det varierer vel en del hva de har der) jeg har kjøpt en del tskjorter og lignende der til ungdommer i samme alder, nemlig.
|
|
|
#16 |
|
Semiaktiv
Sv: Hvor kjøper jeg kul hettejakke til 14-åring? (voksenstr)Etter å ha tatt en rask runde i butikkene har jeg innsett at hettejakker til jenter er soooo last year, mens det som er hot er tykke, rutete flanellskjorter (lignende den canadaskjorta jeg selv hadde på videregående på 90-tallet), som finnes i utallige varianter og farger i stort sett alle butikkene. En kjapp konsultasjon med barnets mor avdekket at dette også er en stor favoritt, hun har kun ei slik skjorte fra før, og den brukes mye. Så da ender jeg opp med å kjøpe ei slik i stedet. I mine øyne er de tøffe og kule alle sammen, så jeg vet ikke om kidza har noen preferanser når det gjelder utseende og merker på disse. Tenker jeg spør i butikken og tar en sjangse, og sørger for byttemulighet.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 26-08-15 kl 16:38. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Semiaktiv
Sv: Hvor kjøper jeg kul hettejakke til 14-åring? (voksenstr)Da endte jeg opp med denne skjorta, fra Carlings. Håper hun liker den! Mor mener i alle fall den blir midt i blinken, og hvis ikke får hun jo bytte den. Den har visstnok en "oversized fit", som i følge han ekstremt kule og sjarmerende gutten som ekspederte der er skikkelig tøft. I tillegg til at fargen er klassisk og safe, for "14-åringer er ikke så vågale i klesveien".
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 27-08-15 kl 11:55. |
|
|
|
![]() |
|
|