|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva ble dine 5-om-dagen i dag?Banan til frokost, en håndfull blåbær og dette til lunsj. :mett:
![]() |
#82 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva ble dine 5-om-dagen i dag?Jeg spiser masse grønnsaker men nesten aldri frukt. I dag: 1/2 agurk og en hel paprika til lunsj, et halvt blomkålhode, 250 gram spinat og 10 cherrytomater.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva ble dine 5-om-dagen i dag?Foreløpig i dag:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ble dine 5-om-dagen i dag?Jeg var på jobbreise de to foregående dagene og bodde på et hotell som hadde fantastisk mat. I går hadde jeg f.eks shot av ingefær/eple og gulrot mm til frokost sammen med grønnsaker, bær og frukt i alle regnbuens farger. Sånn var i grunnen fargefesten ved alle måltider.
![]() |
#86 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva ble dine 5-om-dagen i dag?Jeg kan melde om at fem om dagen på sykehus er veldig vanskelig å få til.
![]() |
![]() |
![]() |
|
|