Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Liggeunderlag til vogn som ikke blir klamt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-07, 18:08   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Liggeunderlag til vogn som ikke blir klamt

Poden kan ikke ligge på skinnet sitt lenger, han renner bort i varmen. Fleece funker heller ikke, og helsteppe synes jeg ikke virker særlig behagelig å ligge på uten klær.
Noen som har noe å anbefale? Kanskje frottè kan være noe? Forøvrig kunne jeg også tenkt meg et litt tykt, mykt underlag. Han ligger rett i Phil and Ted e3, og da blir selene litt ukomfortable å ligge på (han bruker ikke selene ennå). Kanskje en gammel solmadrass kunne gjøre nytten?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 18:42   #2
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liggeunderlag til vogn som ikke blir klamt

Hva med et frotte håndkle da?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 19:03   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Hva med et frotte håndkle da?

Med et mykt bomulsteppe oppå feks?

Gammel 11-06-07, 19:15   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et sammenbrettet, lyst, glatt bomullsdynetrekk har gjort nytten her i huset. (Eller hva som helst i tykk, glatt, lys bomull: en duk, for den del, bare det er svalt.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 19:18   #5
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tok en babyovermadrass fra IKEA, klippet til en passende bit og kantet den med et bånd (i et vanvittig anfall av redebygging like før Huldra ble født). Funket som bare det.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 20:25   #6
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har lagt et helseteppe med et helt glatt bomullslaken oppå i sengen til poden nå. Han var mindre varm i natt faktisk.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 20:33   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg har lagt et helseteppe med et helt glatt bomullslaken oppå i sengen til poden nå. Han var mindre varm i natt faktisk.

Det gjorde jeg også når han var mindre.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 20:41   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Plukker med meg tips til ukens sydentur.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 20:44   #9
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk for tips! Da blir det å prøve ut de ulike.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 20:45   #10
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Da vi var i syden for to uker siden brukte jeg disse gulpeteppene fra barna var små som underlag å sitte på. Frottelaken heter det kanskje?!
Bruker det nå også i denne heten her i den store vognen...

Gammel 11-06-07, 21:06   #11
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har brukt et krabbeteppe som vi har hatt helt siden størstemann var liten. Det er vasket mange ganger og er veldig mykt og godt. Det er i ren bomull, uten noe påsydd dill-dall. Jeg bretter det 3 ganger så det passer i vogna. Da blir det litt tykkelse å ligge på også. Gutten var ikke svett i ryggen etter duppen sin i dag ihvertfall, enda det var 28 grader i skyggen her i dag.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 21:47   #12
Sjøstjerne
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2007
Sjøstjerne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ser det er flere og fler som kjøper 2 frotehåndkler, og syr et underlag til vogna. Men det funker helt sikker bra med å legge et godt håndkle under også...

Sjøstjerne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 22:22   #13
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har sydd seteinnlegg til veslas OTH. På den ene siden har jeg glatt bomull, og på den andre siden har jeg frotte. Funker fint, frøkena blir ikke svett

Gammel 11-06-07, 22:31   #14
Rampeterten
Fullverdig medlem

Rampeterten sin avatar

Medlem siden: May 2007
Rampeterten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Jeg har sydd seteinnlegg til veslas OTH. På den ene siden har jeg glatt bomull, og på den andre siden har jeg frotte. Funker fint, frøkena blir ikke svett

Det har jeg gjort til podens vogn også; genialt!

Gammel 11-06-07, 22:33   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg tok en babyovermadrass fra IKEA, klippet til en passende bit og kantet den med et bånd (i et vanvittig anfall av redebygging like før Huldra ble født). Funket som bare det.

Jeg har et bomullslaken på Toffens glimrende madrass, så det funker som bare det.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.