|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fornøyd
|
Liggeunderlag til vogn som ikke blir klamtPoden kan ikke ligge på skinnet sitt lenger, han renner bort i varmen. Fleece funker heller ikke, og helsteppe synes jeg ikke virker særlig behagelig å ligge på uten klær.
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Liggeunderlag til vogn som ikke blir klamtJeg tok en babyovermadrass fra IKEA, klippet til en passende bit og kantet den med et bånd (i et vanvittig anfall av redebygging like før Huldra ble født). Funket som bare det.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liggeunderlag til vogn som ikke blir klamtJeg har lagt et helseteppe med et helt glatt bomullslaken oppå i sengen til poden nå. Han var mindre varm i natt faktisk. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Liggeunderlag til vogn som ikke blir klamtDa vi var i syden for to uker siden brukte jeg disse gulpeteppene fra barna var små som underlag å sitte på. Frottelaken heter det kanskje?!
|
|
|
|
#11 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Liggeunderlag til vogn som ikke blir klamtJeg har brukt et krabbeteppe som vi har hatt helt siden størstemann var liten. Det er vasket mange ganger og er veldig mykt og godt. Det er i ren bomull, uten noe påsydd dill-dall. Jeg bretter det 3 ganger så det passer i vogna. Da blir det litt tykkelse å ligge på også. Gutten var ikke svett i ryggen etter duppen sin i dag ihvertfall, enda det var 28 grader i skyggen her i dag. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Liggeunderlag til vogn som ikke blir klamtSer det er flere og fler som kjøper 2 frotehåndkler, og syr et underlag til vogna. Men det funker helt sikker bra med å legge et godt håndkle under også... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liggeunderlag til vogn som ikke blir klamtJeg har sydd seteinnlegg til veslas OTH. På den ene siden har jeg glatt bomull, og på den andre siden har jeg frotte. Funker fint, frøkena blir ikke svett
|
|
|
#14 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Liggeunderlag til vogn som ikke blir klamt
Det har jeg gjort til podens vogn også; genialt!
|
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Liggeunderlag til vogn som ikke blir klamt
|
![]() |
|