Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-07, 17:21   #41
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Vi bruker endel, men styrer unna ferdigmat og halvfabrikata. Coop sine fiskekaker for eksempel, de er billige og sikkert gode, men de inneholder jo nesten ikke fisk! Da kjøper vi heller noen som er dobbelt så dyre.

Coop sine fiskekaker er IKKE gode.

Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 17:36   #42
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har nettopp spist ananas fra coop, oppdaget jeg. Smakte helt som vanlig ananas.

Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 17:39   #43
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing

Fiskegratengen er heller ikke noe å rope hurra for.

Gammel 11-06-07, 20:00   #44
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Har til gode å smake noen gode kjøpte fiskekaker. Takker meg til mamma sine hjemmelagde

Gammel 11-06-07, 20:31   #45
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Det eneste produktet jeg kan komme på der jeg syns originalen er klart mye bedre er på oppvaskmiddel.

Enig! Kjøpte First Price oppvaskmiddel nå sist, men det blir nok første og eneste gang. Mest pga den fæle lukta, som jeg synes minner om liljekonvall... urk.

Ellers er det Rema-våtserviettene (også billige) som er best-i-test for tiden, altså. :åpplyser:

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 20:35   #46
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg plukket med meg den sist (tok feil) og datteren min mente at det smakte reker.
Hun ba meg pent om å se at jeg tok med riktig pakke neste gang.

Gammel 13-06-07, 18:47   #47
Gnu
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2007
Gnu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bruker bleiene, bananer, kjekser og håndsåper av FP.

Gnu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 18:53   #48
KristinS
Aktiv

Medlem siden: Mar 2007
KristinS er litt kul
Standard

Handler litt på Lidl, spesiellt dopapir, vaskemiddel, håndsåpe, shampo og yoghurt. Masse bra produkter, men også mye som ikke er fullt så bra.

Av First Price kjøper vi lomper og musli ellers kjøper vi ikke så mye.

Hermetikk, solsikkekjerner, linfrø og jasminris kjøper jeg som regel på Europris.

Utover det handler jeg stort sett på Meny og da blir det som regel de kjente merkene ja.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 19:31   #49
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen motforestillinger mot de billige "egne" merkene. Men ofte er det vel sånn at du får det du betaler for, er det ikke? Sukker og hvetemel er billig, så billig syltetøy og fiskekaker og den slags har mye sukker eller mel, lite frukt eller fisk. Det er jo lett å sjekke når man sammenligner direkte.

Bleier har jeg ikke prøvd. Jeg har ikke COOP i umiddelbar nærhet heller.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 19:41   #50
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei handler ikke "billigmerker". Har av vane alltid handlet de tradisjonelle varetypene....

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 19:59   #51
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan gjerne handle billigvarer.
Men kjøper ikke billigmerkene når det gjelder kjøttvarer. De er gode og alt det, men jeg får en ekkel følelse av å spise det. Blir nesten kvalm, men det er nok bare psykisk.

Lidl sine bleier er kjempegode. Men er så langt til lidl herfra, så vi gidder ikke kjøpe de lengre. Kjøper liberobleier på kiwi.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 20:33   #52
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har nettopp spist ananas fra coop, oppdaget jeg. Smakte helt som vanlig ananas.

Sjokkerende.

Jeg kjøper nok egentlig ikke mye billigprodukter. Jeg er en lite bevisst forbruker og plukker med meg ting av gammel vane. Vet for det meste ikke hvilket merke ting er engang.

Men jeg har planer om å begynne et nytt og bedre liv når vi nå flytter bort fra kvartersbutikkene.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 20:35   #53
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Handlar alltid det billigaste merket som er å få tak i i butikken (kjøper helst på Coop og Kiwi). Unntaket er syltetøy der eg vil ha mest mulig bær og ikkje ekstra sukker.

First price kyllingfilet og sjokoladekjeks er veldig bra

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 20:53   #54
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, det er sjelden. Jeg har veldig lett for å ta de produktene jeg kjenner igjen som liksom alltid har vært der. :lite reflektert:

Gammel 13-06-07, 21:43   #55
Left
Passiv

Standard

Kjøpte kyllingfilet fra First Price i dag, etter anbefaling fra en venninne som er habil kyllingfilet-spiser. Hun syntes det var veldig gode, så tok sjansen.
DET angrer jeg ikke på, for de var kjempegode! 149,- for en stor pose, med mange store og fine fileter i.

Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 00:14   #56
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Jeg har bestemt meg for å prøve alle First Price produktene
Handler på Meny og Spar som oftest og der fører de det.

Foreløpig bruker vi pastasausen som er kjempegod Sur/søt sausen
Tacolompene, tacoskjell(best i test) laksefilet,mais, hvitløksbaguettene,løk,
dette er noe av det jeg kommer på Alt smaker kjempegodt og er latterlig billig!
At dette skulle være dårlige produkter tror jeg ikke på.Jeg er ganske kresen av meg

Gammel 16-06-07, 05:21   #57
Vårin
Trist

Vårin sin avatar

Vårin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg kjøper konsekvent First Price appelsin-juice, for jeg vet at den er den samme som Eldorado-juicen. Men jeg lurer på hvorfor samme juicen tappes i forskjellige kartonger til veldig forskjellig pris?

Vårin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 09:45   #58
Fruktflua
Sperret

Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg prøvd First Price Tørkerull -2 pakk, og den var minst like bra som Torky, som koster 32 kr for EN rull.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 10:29   #59
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nå har jeg prøvd First Price Tørkerull -2 pakk, og den var minst like bra som Torky, som koster 32 kr for EN rull.

Den bruker vi også, og det fine er jo at den passer perfekt i holderen til Torky. Ser ikke poenget med betale mer enn man må på typiske forbruksvarer.

Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 12:01   #60
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøper også toalettpapiret til First Price, makaronien også.

Det finnes noen kjeks med sitronfyll i en diger pakke (First Price), de er også veldig gode.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.