|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Passiv
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?
Coop sine fiskekaker er IKKE gode. |
![]() |
![]() |
#42 |
Passiv
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg har nettopp spist ananas fra coop, oppdaget jeg. Smakte helt som vanlig ananas. |
![]() |
![]() |
#43 |
Tatt på
|
Fiskegratengen er heller ikke noe å rope hurra for.
![]() |
#44 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har til gode å smake noen gode kjøpte fiskekaker. Takker meg til mamma sine hjemmelagde
![]() |
#45 |
trøtt
|
Enig! Kjøpte First Price oppvaskmiddel nå sist, men det blir nok første og eneste gang. Mest pga den fæle lukta, som jeg synes minner om liljekonvall... urk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg plukket med meg den sist (tok feil) og datteren min mente at det smakte reker.
![]() |
#47 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Bruker bleiene, bananer, kjekser og håndsåper av FP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Handler litt på Lidl, spesiellt dopapir, vaskemiddel, håndsåpe, shampo og yoghurt. Masse bra produkter, men også mye som ikke er fullt så bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg har ingen motforestillinger mot de billige "egne" merkene. Men ofte er det vel sånn at du får det du betaler for, er det ikke? Sukker og hvetemel er billig, så billig syltetøy og fiskekaker og den slags har mye sukker eller mel, lite frukt eller fisk. Det er jo lett å sjekke når man sammenligner direkte.
![]() |
#50 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Nei handler ikke "billigmerker". Har av vane alltid handlet de tradisjonelle varetypene.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Jeg ble frisk!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Kan gjerne handle billigvarer.
![]() |
#52 |
Princess Skids and Scars
|
Sjokkerende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Handlar alltid det billigaste merket som er å få tak i i butikken (kjøper helst på Coop og Kiwi). Unntaket er syltetøy der eg vil ha mest mulig bær og ikkje ekstra sukker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Nei, det er sjelden. Jeg har veldig lett for å ta de produktene jeg kjenner igjen som liksom alltid har vært der. :lite reflektert:
![]() |
#55 |
Passiv
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Kjøpte kyllingfilet fra First Price i dag, etter anbefaling fra en venninne som er habil kyllingfilet-spiser. Hun syntes det var veldig gode, så tok sjansen. |
![]() |
![]() |
#56 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg har bestemt meg for å prøve alle First Price produktene
![]() |
#57 |
Trist
![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg kjøper konsekvent First Price appelsin-juice, for jeg vet at den er den samme som Eldorado-juicen. Men jeg lurer på hvorfor samme juicen tappes i forskjellige kartonger til veldig forskjellig pris? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Sperret
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Nå har jeg prøvd First Price Tørkerull -2 pakk, og den var minst like bra som Torky, som koster 32 kr for EN rull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Passiv
|
Den bruker vi også, og det fine er jo at den passer perfekt i holderen til Torky. Ser ikke poenget med betale mer enn man må på typiske forbruksvarer. |
![]() |
![]() |
#60 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg kjøper også toalettpapiret til First Price, makaronien også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|