|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?No fekk eg bilder i hodet, Nessie. Jaja.
|
|
|
|
#22 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Vi spiser god mat sammen med barna sånn mellom 19-20 en gang og ser på TV. Ungene rømmer til spill, Skype og PC-er etter maten og da varier det om vi ser på noe sammen eller om mannen zapper mye på tv og jeg sitter på FP.
|
|
|
#23 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Vi elsker å sløve med hver vår skjerm eller bok, og der TV-en surrer i bakgrunnen. Vanligvis lager vi god mat som biff, gryter eller pizza i åtte-tiden, og resten av kvelden er planløs avslapping. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Vel, vi sløver i hver vår sofa med tlf og surfer/ spiller på og tv sgår på i bakgrunnen. Schikkelig spennende her og. Med begrenset tilgang på barnevakt benytter vi oss ikke av barnevakt for å dra ut å spise eller gå på kino.
|
|
|
#25 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Vi ser alltid film mens vi spiser på fredager og lørdager. Eldstemann har begynt å gå på rommet etter at han har spist og om han ikke vil se filmen. Da spiller han og snakker med andre som han spiller med.
|
|
|
|
#26 |
|
|
Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Vi tilbringer gjerne kveldene hjemme sammen, og skal det sløves foran skjerm, skal det være den samme skjermen. Prøver også å redusere skjermtid totalt, og det blir gjerne til at Mannen spiller gitar mens jeg leser/tegner/strikker eller noe. Både han og jeg jobber mye kveld, så de gangene vi har tid sammen uten forpliktelser er ganske hellige. Før baby var vi ofte ute og spiste, når ikke de store ungene var hjemme. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Vi ser gjerne på TV, en film eller serie, henslengt i hvert vårt hjørne av sofaen. Vi snakker sammen likevel, så spennende er gjerne ikke det vi ser på. Vi har barn i ulike aldre, så her er det "alltid" noen våkne.
|
|
|
#28 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Høres ut som de fleste holder på med mye av det samme i helgene, og det er jo koselig det. Jeg merker bare at det kan være greit å sette litt mer stas på helg enn hverdagen, og så blir jeg så fort lei hvis det bare er kjedelig på tv eller alle sitter med hver sin skjerm. Bedre å finne noe artig, felles-greier. De store ungene rømmer fort inn på rommene sine, men det kan jeg liksom ikke nekte dem heller.
|
|
|
#29 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Mye det samme her. Vi spiser en god middag i 20 tiden, drikker litt vin og ser som regel noe dårlig på TV. Deretter er det smågodt og som regel en film. LilleVenn har jo gjerne besøk ganske sent, men pleier som regel å se film med oss etterpå. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Fredag eller lørdag spiser vi middag på stua mens vi ser en film barna har valgt. Vi spiller gjerne spill på kveldene, både sammen med ungene og bare jeg og mannen når de er i seng (dette er noe vi sjelden tar oss tid til på hverdagene). Utover det blir det gjerne noe godt å knaske på, en film eller annet interessant på TV, strikketøy og sofakos. Jeg er hjemmekjær og har overhodet ikke behov for noe "spennende", jeg virkelig nyter kveldsroen og å ha god tid til å bare være sammen.
|
|
|
#33 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Går mye i det samme her også, en bedre middag, tv og sløving. Eldste er som regel på overnatting eller har overnatting her hjemme, yngste haler en av oss i seng sånn rundt halv 9-9, så da går det litt tid på det også. Så fint lite. Vi kunne ha blitt flinkere til å invitere noen hjem i helgene merker jeg, men når helgen kommer er vi som regel litt småslitne etter en travel uke, og vi finner alltid på noe på lørdagsformiddag/ettermiddag, så når kvelden kommer så har vi ikke andre behov enn å sløve :-) Innimellom er der en fest, og det er stas det å kle seg opp og gå ut.. |
|
|
|
![]() |
|
|