|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du når du knuser skjermen på din telefon?Vi bestilte ny skjerm på Ebay, og byttet selv. Det var en 4-er da, aner ikke hvordan det er på nyere telefoner.
|
|
|
#22 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva gjør du når du knuser skjermen på din telefon?Man er jo ikke en uke uten telefon.
|
|
|
#23 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hva gjør du når du knuser skjermen på din telefon?syns 750 var billig for å bytte skjerm og beholde garantien. Når man bruker lokale sjapper mister man garantien som fabrikken gir. Vi valgte likevel lokal sjappe på barnets tlf fordi forsikringen ikke dekket det, og Apple tok en tusing mer - men på iphone 6 kostet altså lokal sjappe varianten nesten 2000. Prisen avhenger ganske sterkt av merke og modell. Den man får fra Apple kan være ny, men den kan like gjerne være såkalt "preowned". Eller brukt, som vi sa i gamle dager. Spørs på telefonen og hvor ny den er hva jeg ville gjort om den var privat. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hva gjør du når du knuser skjermen på din telefon?
Det er grunnen til at også jeg hadde tatt tilbudet på 750,- Jeg har en telefon som ble byttet i vår og som har problemer. Jeg byttet på sjappe i byen. De sier de har garanti på en måned. Det er ikke lenge. Hvis det blir problemer etter å ha brukt lokal sjappe har du ikke garanti hvis det skjer noe neste gang. Det er mulig de ikke kan ha garanti på bare en måned, det får jeg sjekke opp.
|
![]() |
|
|