|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Jeg har ikke samme erfaring som Snippa. Den nederste delen er helt separat. Den mellomste madrassen som ikke ser delt ut er det. Det er to vendbare madrasser i ett trekk. Derfor ser det ut som en madrass. Det er her du velger fasthet i madrassen, og demping i fjæringen. Vi har felles overmadrass, men det kan man sikkert velge delt om man ønsker. Jeg skjønner ikke at to rammemadrasser festet i hverandre skal gi mindre overføring av bevegelser. Den verste sengen vi har hatt var Malm, som dere. Separate madrasser i felles ramme. Helt håpløst. Test ut i butikken, tipper kvaliteten på madrassen vil ha mye å si.
![]() |
#44 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Kom du noen vei med madrasstestingen din, Tallulah?
![]() |
#45 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!
Samme har vi, vår er 7 år gammel nå og het Wonderland Vip da den ble kjøpt. Vår har separate rammemadrasser i bunn og separate madrasser over (men disse ligger i samme trekk, men jeg merker ikke noe til at mannen beveger seg, han er nesten dobbelt så tung som meg, så jeg burde merke noe hvis det var sjanse for det), så felles overmadrass over der.
![]() |
#47 |
Tja...
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Skjønner det. Så en link her hvor det kostet 11tusen.
![]() |
#48 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Vår kostet 25.000 tror jeg.
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Hvis dere kan vente til dere kommer over et tilbud, så er det vel gode priser noen ganger i året. Vår kostet 15000,- men det var 40 el 50% rabatt, og vi fikk mye seg for pengene. Jeg elsker den!
![]() |
#50 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Skeidar har kampanje på flere av sine Wonderland-modeller. Vi har SL7/Vip/Windsor (alt etter hvilken kjede som selger den, det er samme senga), og den er helt fantastisk å ligge i. Jeg ble kvitt mine nakke- og ryggproblemer, så og si over natten, da vi byttet seng i fjor høst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Vi har hver vår rammemadrass med felles overmadrass. Det funker finfint og anbefales. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Tja...
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Glad for alle råd.
![]() |
#54 |
Panzerekstremfeminist
|
Vi har bygget kontinentalseng med rammemadrass+ pocketfjærmadrasser + overmadrass fra IKEA og er superfornøyd, så du må ikke ut med vanvittige summer, altså.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Og vi har ben på rammemadrassen og oppbrvaringsskuffer under. Funker som gull.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hva koster denne nå? Vi har 180*210 Wonderland Windsor, kostet over 20000 for 15 år siden, men er riktignok ekstra lang. God seng, men (den ekstra lange) overmadrassen er snart utslitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De er jo på kampanje hele tida til 22-23000, men ordinært på Møbelringen i fjor høst kostet den 35000. 180x200. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Wonderland synes jeg er oppskrytt.
![]() |
#59 |
Glamorøs
|
Hvorfor i all verden heter de ulike ting i de ulike kjedene?
![]() |
#60 |
trøtt
|
![]() Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!Vi fikk denne til jul av svigermor. https://fagmobler.no/soverommet/madr...ind-regulerbar Det er en drøm av en seng. Den finnes også i vanlig, ikke-regulerbar modell: https://fagmobler.no/soverommet/madr...nd-kontinental
![]() |
|
|