|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enda et julegave spørsmål - LP boller
Ikke her heller. Jeg gir rett og slett bort ting for tiden, til loppemarked og bruktbutikker. Kan ikke spare på alt mulig man ikke bruker. Så jeg hadde heller foretrukket å få en fin blomsteroppsats, en flaske vin, noe god mat.
|
|
|
#22 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Enda et julegavespørsmål - LP-bollerNja, tja... Om jeg skulle laget og gitt vekk en slik, så skulle jeg vært 100% sikker på at mottaker ville likt den og satt pris på den. En ting er at man må kunne se nostalgien og sjarmen med slikt, og så er det noe med å finne plass til det i et moderne hjem.
|
|
|
#23 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Enda et julegavespørsmål - LP-bollerI Hamburg har de en hel butikk som selger saanne og annet dill laget av lp-er, saa det er i alle fall nok folk som ikke hadde satt dem i skapet. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Enda et julegavespørsmål - LP-bollerKanskje havnet i gangen til dill og dall om jeg hadde fått. men ikke noe jeg ønsker meg.
|
|
|
#25 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Enda et julegave spørsmål - LP boller
Dette.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Enda et julegavespørsmål - LP-bollerNei takk. Det gjelder forøvrig alt av nips og pynteting, og forsåvidt ting generelt. Jeg har nok og foretrekker noe som brukes opp. Hvis hjemmelaget er temaet, så heller noe som kan spises eller kles på. Jeg strikker luer, pannebånd, sokker, votter, halser osv til julegaver i år. |
|
|
|
![]() |
|
|