|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det oss eller er det Reima?Vi har alltid vært glad i Reimatec sine vår og høstdresser til ungene når de er 1-4 år. Yngste fikk en i vår. Etter noen måneders bruk merket jeg at det ble hull på dressen i sømkanten, Dvs i den tapen som går langs sømmen en cm ut og som skal sikre vanntetthet. Vi fikk ny dress på reklamasjon. Kjempefin dress. Den har vært i bruk i ca seks uker, og nå ser jeg samme feilen! Hull i stoffet en cm ut fra sømmen. Og klart tegn på slitasje i rett linje hele veien opp. Spørsmål om tid før det kommer flere hull. Hva skjer egentlig? Er det flere med samme erfaring?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Er det oss eller er det Reima?Vi har samme erfaring med litt større barn og skalltøy. Alle HH skallbuksene våre er slik, også et par andre av andre merker. Jeg legger det på slitasje kontoen rett og slett, for jeg ser de sliter mye mer på klær. De er nå 7 og 10.
|
|
|
#3 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Er det oss eller er det Reima?Det er dressen. Opp gjennom årene har det vært flere dresser som har blitt ødelagt i tapekanten og vi har alltid fått ny. Samme skjedde med HH-bukse og det var bare å bytte.
|
|
|
#4 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Er det oss eller er det Reima?Vi har også reklamert på HH bukser av samme årsak. Bergans Stallo kids fikk det også, men det tok lengre tid.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det oss eller er det Reima?Det samme skjedde med Reimadressen vi kjøpte for to år siden. Fikk beskjed om at det var produksjonsfeil, og fikk ny dress. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Er det oss eller er det Reima?Jeg får kontakte de igjen da. Utrolig kjipe greier. Flott vanntett dress som holder i alt vær.
|
|
|
#7 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det oss eller er det Reima?Greit å høre. Vi har samme problemet med en Reimatec vinterdress. Den er brukt en god del, da. Men det var et litt odde sted å få hull på.
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Sv: Er det oss eller er det Reima?Opplevde det samme med siste Reimadress her i gården også, så her har jeg bare gått over til å kjøpe Isbjørn of Sweden, Ikke hatt samme dårlige erfaring med de dressene/todelte :-)
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det oss eller er det Reima?Opplevde det samme med Polarn o Pyret høstdress med avtagbart fleecefor. |
|
|
|
![]() |
|
|