|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Vi har en haug møterom, og de er kalt opp etter steder og plasser i Oslo. Stensparken, Youngstorget, Middelalderparken etc. Har nesten ført til Lunsj-aktige forviklinger ved minst én anledning; heldigvis spurte vedkommende (eksterne kontakt) om hvor i Freiaparken man skulle møtes.
![]() |
#43 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Vi er en innovativ organisasjon og har møtene våre på 613 og 602.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Møterom 1. etg.
![]() |
#45 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Våres heter Møterommet oppe, Spes.ped rommet og Lillekontoret |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Vårt heter "gamle rektorkontor". Gjett hva det brukte å være.
![]() |
#48 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?
Åh, flere som har sånn "gamle kontoret til Steinar". Det er jo best.
![]() |
![]() |
#49 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?M1 osv, slik at jeg aldri vet hvor jeg skal møte.
![]() |
#52 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Vi har faguttrykk på noen møterom og resten er angitt med tall og bokstaver utfra hvor de er i bygget. Før hadde vi fartøysnavn og fjelltopper. Et sted jeg jobbet før hadde vi blant annet Tåkeheimen (det som ble mest brukt av lederne
![]() |
#53 |
nuftig
Medlem siden: May 2010
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Norske fjelltopper hos oss.
![]() |
#55 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Jeg jobber i offentlig forvaltning, og vi har et stort møterom som heter Låven og et lite møterom som heter Forskriften. Jeg irriterer meg grønn over at det største ikke heter Loven! Hmm, dette må jeg ta opp med verneombudet.
![]() |
#56 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Jeg synes det er greit med navn, for det er mye enklere for meg å huske navn enn tall. Blir alltid forvirret når jeg spør folk hvor møtet skal være og de svarer med "231" eller noe sånt.
![]() |
#57 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Enig, Skilpadda, navn er bedre enn tall.
![]() |
#58 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?
Sykt vittig, det aner meg at det ligger en artig historie bak den.
![]() |
#59 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Nr er jo helt håpløst, jeg aner ikke verken hvilket nr kontoret mitt har, eller hvilket nr klasserommet har.
![]() |
#60 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?308. 064. Alt etter kva etasje dei ligg i...
![]() |
|
|