|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hellas sommeren 2016?Ja, hva tenker dere om det? Vil det være ok å reise til Hellas neste sommer? Vi tenkte å dra til Kreta, men om krisen vokser så er jeg usikker. Den er vel på ingen måte over med det første? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Hellas sommeren 2016?Vi kommer sikkert til å dra, jeg er ikke bekymret (for oss, jeg er bekymret både for Hellas og flyktningkrise).
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hellas sommeren 2016?Vi skal til Hellas. Kanskje enda viktigere enn før å dra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hellas sommeren 2016?Jeg er egentlig ikke bekymret for oss jeg heller, men om noe eskalerte er jeg litt bekymret for uroligheter. Har en gresk venn som kommer fra Athen, og han sa at hans bekymring gikk på medisiner og andre ting Hellas må importere. Om det ikke lenger var penger til dette, så kan det potensielt ramme alle som er der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hellas sommeren 2016?Vi har allerede booket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hellas sommeren 2016?Hvis vi, vanlige nordmenn, har lyst til å hjelpe, så er det jo nettopp å dra dit på ferie vi kan gjøre. Turismen er utrolig viktig for landet og økonomien deres.
![]() |
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hellas sommeren 2016?Har planer om å dra. Drar riktignok ikke til Lesvos, og unngår sikkert Athen også (btdt).
![]() |
|
|