Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruker dere redningsvest i båt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-07, 19:00   #41
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker dere redningsvest?

Det er en selvfølge at alle har på seg vest i båt ! Voksne og barn

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 19:59   #42
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Min båtbruk er nå stort sett fra land til øya hytta ligger på. Da bruker vi voksne sjelden vest. Kan ha noe med at vi faktisk omtrent står på det dypeste (gangbart på fjære sjø).

Vi har selvsagt vester på hytta og bruker det ellers om vi skal lenger vekk.

Jeg må si det er flaut at jeg ikke har tenkt på denne problematikken av meg selv, og jeg har ikke hørt om det før heller

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 20:42   #43
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Personlig bruker vi alle redningsvest når vi er ute i små båter, store som små ombord. Når vi er med pappa i sjarken hans så er det alltid redningsvester ombord til alle. Der er det høye rekker sånn at ungene må klatre for å falle over, men B bruker å bli ikledd vesten når han blir litt for overivrig.

Det er dette jeg er vant med, altså en båt der det er høye rekker. Ikke at det unnskylder manglende bruk av vest, men man ramler ikke bare ut sånn uten videre. Ikke er det særlig fart på den båten heller.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 23:41   #44
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har aldri sett et voksent menneske bruke vest i båt.

Vi er støtt og stadig i båt på dine trakter, og har alltid på oss vest. Og ser nå ofte andre med det også.

Min fars argument for vest - han begynte med det da han fikk barnebarn for 15 år siden - er at vi voksne MÅ være forbilder for ungene. Det er ikke lett å argumentere for vest til dem hvis man skofter selv.

(Han var mye mer slepphendt da VI var små. )

Gammel 12-06-07, 23:47   #45
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Ungene har alltid vest, men vi er nok litt mer slepphendte med oss selv. :domm: Vi skjerper oss stadig, da.

Signerer!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.