|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Når sjekket du røykvarsleren sist? | |||
| Under 1mnd siden |
|
10 | 43,48% |
| 1-2mnder |
|
3 | 13,04% |
| 2-3mnder |
|
2 | 8,70% |
| 3-4mnder |
|
3 | 13,04% |
| 4-5mnder |
|
1 | 4,35% |
| 5-6mnder |
|
1 | 4,35% |
| 6-7mnder |
|
1 | 4,35% |
| 7-8mnder |
|
0 | 0% |
| 8-9mnder |
|
0 | 0% |
| 9-10mnder |
|
1 | 4,35% |
| 10-11mnder |
|
0 | 0% |
| 11-12mnder |
|
1 | 4,35% |
| 12-->mnder |
|
0 | 0% |
| Har ikke røykvarsler. |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 23. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
heimføing
|
Sv: Når sjekket du røykvarsleren sist?
Det anbefales ikke å teste med røyk, men med testgass på sprayboks. Tester man med røyk så utsetter man sensorene for "unødig slitasje" for å si det veldig kort og enkelt. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når sjekket du røykvarsleren sist?Trykke på knappen tester BATTERIET, røyk tester BRANNVARSLEREN fikk jeg klar beskjed om på et sikkerhetskurs vi var på i en eller annen sammenheng.
|
|
|
#24 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når sjekket du røykvarsleren sist?Vel, sjekket den ufrivillig her i forrigårs. Sist redigert av Luvi : 11-11-15 kl 09:59. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Når sjekket du røykvarsleren sist?For 15 minutter siden, og den fungerte helt fint.
|
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Sv: Når sjekket du røykvarsleren sist?Jeg hang opp nye brannvarslere for litt over en ukes tid siden. Nå skal jeg bare kjøpe en til, så har vi dekket hele leiligheten.
Nå er det jo veldig mange bygårder i Oslo som ikke er moderne eller har brannsikre celler, men det er sikkert lurt å prøve å komme seg ut en annen vei enn gjennom røyken.
|
|
|
#27 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Når sjekket du røykvarsleren sist?Jeg bytter batteri 1 desember, men har aldri gjort noe mer. Har tenkt å kjøpe nye, de vi har er ikke seriekoblet tror jeg. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Når sjekket du røykvarsleren sist?Vi har nettopp skifta røykvarslere. De vi hadde fra før hadde ikke utskiftbare batterier. Jeg måtte bruke vold for å drepe batteriene og få dem til å slutte å pipe om at de snart var tomme for strøm.
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når sjekket du røykvarsleren sist?Svarte 6 mnd og det er jo egentlig korrekt ut fra tidspunktet jeg svarte. Men denne tråden førte jo til at jeg faktisk gikk og sjekka nå. |
|
|
|
![]() |
|
|