|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: PS4-spill for barn i 6 - 10 års alderen?Nå har mine ps3, men jeg vil jo tro at de nye spillene også finnes på ps4. Mine liker iallefall disney infinity, de har både 1, 2.0 og 3.0. Skylanders er også populært, og fifa. De liker også legospillene.
|
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: PS4-spill for barn i 6 - 10 års alderen?Her spilles:
Sist redigert av Niobe : 20-11-15 kl 22:36. Årsak: Glemte ett. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PS4-spill for barn i 6 - 10 års alderen?Skylanders, Rayman og Disney Infinity. Min syvåring liker også FIFA.
|
|
|
#7 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: PS4-spill for barn i 6 - 10 års alderen?Alle Lego spillene. De har blitt spilt opp og i mente av poden fra han startet i bhg alder, og spilles fortsatt (han er 11). Det er gjerne det som trekkes frem når kompiser er på besøk også. Aldri FIFA, sjelden Disney Infinity 1.0 og 2.0. Little Big Planet er faktisk ganske avansert, så jeg ville ventet med det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: PS4-spill for barn i 6 - 10 års alderen?Min 7-åring fikk Lego Marvin til bursdagen og får skylanders til jul.
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: PS4-spill for barn i 6 - 10 års alderen?Alt av legospill har vært kjempepopulært her. LittleBig også, fordi man kan spille opptil 4 sammen. Minsten liker ikke Fifa, selv om han spiller fotball selv. Eldstemann og kompiser spiller allermest Fifa. Veldig greit ift andre spill og aldersgrenser..
|
|
|
|
#10 |
|
Tidsklemma
|
Sv: PS4-spill for barn i 6 - 10 års alderen?Alt av legospill er superpopulært her i huset. I tillegg til minecraft, infinity og skylanders.
|
|
|
|
#12 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: PS4-spill for barn i 6 - 10 års alderen?Minecraft, Skylanders, Fifa, Plants vs Zombies, Just Dance (om det finnes til PS4), har vært populære her. Nå, som hun er 12, er det bare Fifa og Just Dance som fremdeles er gangbart. |
|
|
|
![]() |
|
|