|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøp av julepynt 2015Jeg har kjøpt et putetrekk fra Kremmerhuset, men får ikke lagt det inn her.
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Kjøp av julepynt 2015Skal ikke være hjemme i julen så har ikke planer om å kjøpe noe. Dessuten kunne jeg tenkt meg å lagd mer selv. Har ikke noe hjemmelaget pynt.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kjøp av julepynt 2015Ingenting tenker jeg. Ingen planer i alle fall. Kjøper stort sett bare julepynt på salg etter jul. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Kjøp av julepynt 2015Jeg har kjøpt en topakning med store kuler fra IKEA, og to store lykter. Ellers har jeg funnet (den stanhafige) tinnsoldat, så den må jeg nok kjøpe til treet. Og noen store kongler og små julegaver laget av glass. Og kanskje en ny krans til døren. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Kjøp av julepynt 2015Ja, og så vil jeg ha 4 nye putetrekk, de jeg har nå er nisseputer kjøpt på Spar Kjøp for 12-15 år siden. Nå vil jeg ha et annet motiv, og gjerne med skrift. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kjøp av julepynt 2015Nå har Palmen satt meg på tanken om julesengetøy.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kjøp av julepynt 2015Jeg har litt lyst på et reinsdyr eller noe sånt tror jeg, til å ha i et avlangt vindu.
|
|
|
#9 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kjøp av julepynt 2015Jentene ønsket seg små, hvite juletrær til å ha på rommene sine, så det har jeg kjøpt. I tillegg plukket jeg med meg et par små lysslynger fra Kremmerhuset. Ut over det har jeg ikke planer om å kjøpe annet enn blomster. Jeg kjøper en god del blomster i desember - både svibler, amaryllis og tulipaner samt et par julestjerner.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøp av julepynt 2015Jeg elsker å kjøpe en ting å henge på juletreet fra steder vi har vært. Nå var vi nettopp i Praha, så jeg kjøpte en Muldvarp til å henge på treet mitt😊Ikke akkurat julete, men jeg blir glad inni meg av å se på den. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Kjøp av julepynt 2015Jeg har bestilt to stykk juletrepynt fra Georg Jensen fra årets kolleksjon. Det står på ønskelista mi hvert år, men jeg får det aldri for det må bestilles og alle handler i siste lita. I år gidder jeg ikke bli skuffet, så nå kjøper jeg den selv i god tid før jul.
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøp av julepynt 2015Dette har jeg kjøpt nytt denne uken:
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Kjøp av julepynt 2015Jeg har kjøpt et par ensfargede røde putetrekk for å ha sammen med noen med julemønster. Men de er ikke spesielt spennende da. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Kjøp av julepynt 2015Jeg lurer på å endelig kjøpe en sånn Georg Jensen-lysestake:
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kjøp av julepynt 2015Å, jeg glemte: hvert år kjøper jeg tre stk juletrepynt, ett til hvert av barna. Det har vært ulike merker, men mye Karen Blixens jul. De har hver sin eske med samlingen sin. De skal få dem med seg ut i livet så snart jeg ser at de har utviklet en smak som tilsier at de vil like den og ikke gjemme dem i en krok og full fart henge dem på treet før mor kommer på besøk.
|
|
|
#17 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Kjøp av julepynt 2015
Det var en god ide!
|
|
|
#18 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kjøp av julepynt 2015Et reinsdyr.
|
|
|
#19 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kjøp av julepynt 2015Nå ble jeg fristet til å ta en tur til Mester Grønn.
|
|
![]() |
|
|