|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sekslinger blir født …http://www.dagbladet.no/tv/index.htm...g&clipid=20484 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Sekslinger blir født...Så små og skjønne!
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Sekslinger blir født …Jeg lurer på hvor mange embryo som ble satt inn og skjønner godt den nye trenden her til lands med å kun ville sette inn ett embryo.
|
|
|
#5 |
|
Hertuginne
|
Sv: Sekslinger blir født …Sitron: Det var ikke IVF. Hun fikk eggstimulerende medisin og så ble hun inseminert. De fikk tilbud om fosterreduksjon, men takket nei.
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Sekslinger blir født …Ja, nesten verre. Det er mange som overstimuleres i USA når det gjelder deres ekvivalent til pergo.
|
|
|
#7 |
|
Helt konge
|
Sv: Sekslinger blir født …Jeg kan ikke en gang ved å ta i bruk min villeste fantasi forestille meg hvor hysterisk jeg ville bli om legen under ultralyden hadde fortalt meg at jeg var gravid meg sekslinger :grøss: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Sekslinger blir født …Huff... Jeg kan jo på et vis forstå logikken bak fosterreduksjon, at det er større sjans for at barna som blir igjen holder seg i magen lengre tid og at de blir sterke og friske...
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Sekslinger blir født …Jeg har nok blitt helt hysterisk om de hadde funnet mer enn en i magen min - to hadde jeg nok sett fordeler med, men seks? herlighet!
|
|
|
#11 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Sekslinger blir født …Jeg hadde helt klart svimt av om jeg hadde fått beskjed om det var 6 små ine i magen min.
|
|
|
#12 |
|
Pauset
|
Sv: Sekslinger blir født …Huff tenk å få seks barn. Det er litt av en oppgave å gi nærhet og kroppskontakt til så mange små. Får håpe de får hjelp og avlastning. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sekslinger blir født …oj mann...
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sekslinger blir født …Tenkte på hvo slitsomt det hadde vært med tvillinger her om dagen jeg! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Sekslinger blir født …Så skjønne |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Sekslinger blir født …Bare ti timer før disse ble født, ble et sett med seks andre født.
|
|
|
#18 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sekslinger blir født …6 babyer på engang er mye arbeid og koster mange penger uten tvil. |
|
|
|
![]() |
|
|