|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å knuse drømmen til barnet dittJeg har iallefall en gladnyhet å fortelle til han I kveld, to av guttene som ikke fikk bli med på førstelaget I fjor har fått rykke opp. Disse gutta kjenner han jo godt siden han har spilt med de begge to det siste året.
|
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Å knuse drømmen til barnet ditthttp://www.nrk.no/nordland/8-av-10-t...nen-1.12697063 |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å knuse drømmen til barnet dittStørstemann sluttet med idrett etter at de leide inn talentspeidere og delte laget i tre. Jeg synes kanskje talentspeiderne burde vente til de er ferdige med ungdomsskolen.
|
|
|
#64 |
|
Off the map.
|
Sv: Å knuse drømmen til barnet ditt
Nå var datteren vår på det tidspunktet en opplagt kandidat for å ikke være på førstelaget. Jeg tror kanskje at enkelte av de som var middels gode synes mindre om det. På det tidspunktet var det et førstelag og en stor gjeng som rullerte rundt på et par andre lag. Nå er det mer opplagt et første-, et andre- og et tredjelag. Men alle lagene holder et brukbart nivå nå - alle de som aldri kom over nybegynnerstadiet har slutta. På laget til datteren min har som regel alle utespillerne scoret mål i løpet av en kamp hvis de får det til å flyte.
|
![]() |
|
|