|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor i Kroatia bør vi reise med fem barn?Hvis vi skulle finne på å reise ut av landet i sommer tenker jeg at vi skal prøve oss i Kroatia. Men er det noen som kan tipse oss om et fint sted å ta med fem unger i alderen 4 til 11 år?
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor i Kroatia bør vi reise med fem barn?Henger her jeg, for dette kan bli aktuelt for oss og et vennepar, og da blir det unger fra 5 opp til 13 år.
|
|
|
#3 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor i Kroatia bør vi reise med fem barn?Dubrivnik er blir veldig dyrt syns eg. Me var i pula for eit par år sidan, svært sjarmerande by.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor i Kroatia bør vi reise med fem barn?Naboen har fire barn. De var i Zadar i sommer og sa at det var billig der. De likte seg godt der.
|
|
|
#5 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Hvor i Kroatia bør vi reise med fem barn?Kroatia er generelt hyggelig men jeg ville unngått Dubrovnik-området pga mange turister. Generelt er det mange turister på de fineste stedene i juli-august så dra gjerne den første uken i skoleferien. Da er det ikke for varmt heller. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hvor i Kroatia bør vi reise med fem barn?Spørs litt hva dere er ute etter. Er det sol og bad er ikke Kroatia min favoritt, fordi det er steinstrender og badesko som gjelder, men noen foretrekker å slippe sand. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hvor i Kroatia bør vi reise med fem barn?
|
|
![]() |
|
|