Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kunnskapshull oppdaget i godt voksen alder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-16, 09:31   #101
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kunnskapshull oppdaget i godt voksen alder

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Det tok tid (og fp) å lære at det heter uNbrako.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 10:49   #102
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg leser plutselig "Kroppshull oppdaget i godt voksen alder" hver gang jeg ser denne tråden. Eeh ...

Jeg har siste årene lært og sett at hullene det kommer spytt ut av i munnen er så store at det kan føres kamera inn i dem.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 10:51   #103
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg har siste årene lært og sett at hullene det kommer spytt ut av i munnen er så store at det kan føres kamera inn i dem.

Oj, det var ny kunnskap for meg! Kanskje jeg må endre overskriften?

Vi snakker om veldig små kamera her, håper jeg?

Gammel 16-01-16, 11:05   #104
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Hø, ikke umbrako???

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 11:18   #105
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Hva? Det lærte jeg nå. Helten står ved siden av og gapskratter av meg.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 11:25   #106
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tror jeg nesten at jeg har lært her jeg og. Men så er det veldig mye nyttig og mindre nyttig jeg har lært her på FP.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 11:33   #107
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unbrako/umbrako har det faktisk vært en undersøkelse om på FP for en tid tilbake:
http://www.foreldreportalen.no/forum...hlight=unbrako

Gammel 16-01-16, 12:28   #108
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Oj, det var ny kunnskap for meg! Kanskje jeg må endre overskriften?

Vi snakker om veldig små kamera her, håper jeg?

Små kamera, men større enn jeg hadde trodd.

Gammel 16-01-16, 12:58   #109
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Neida. Les lenken jeg postet.

Nå skummet jeg bare linken med det var vel ingen automatikk i at varmt vann frøs fortere enn kaldt. Jeg gjør dette i praksis hver eneste dag (heller varmt vann i frosset vann ) og varmt vann holder seg en god del lenger. I tillegg er det bedre for dyra å drikke, men det er jo ikke relevant i dette tilfellet.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 13:11   #110
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Hull i munnen som ikke er i tenner? Med spytt i?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 13:34   #111
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer ikke spyttet fra kjertler?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 14:26   #112
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men at det engelske ordet Colonel er det ordet som uttalest kernel, det lærte eg først då eg såg denne bli delt på fb i dag:

http://41.media.tumblr.com/b849618e4...osr2o1_540.jpg

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 14:48   #113
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Men at det engelske ordet Colonel er det ordet som uttalest kernel, det lærte eg først då eg såg denne bli delt på fb i dag:

http://41.media.tumblr.com/b849618e4...osr2o1_540.jpg

Mens jeg har det motsatt, visste uttalen, men ante ikke hvordan det skulle skrives. (Lydbøker)

Gammel 16-01-16, 15:04   #114
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg var godt voksen da jeg skjønte ordspillet bak navnene til Gaus, Roms og Brumund.

Det skjønte jeg først for et par år siden også. Da var jeg godt over 30.

Jeg visste at Mallorca ikke var en av kanariøyene. Det tror jeg at jeg fikk med meg i sommer. Men jeg trodde Mallorca og Menorca var samme øy. Bare at Menorca var noe de eldre, fine fruene kunne finne på å si.

Unbrako visste jeg.

Gammel 16-01-16, 15:22   #115
Guava

Guava sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Kommer ikke spyttet fra kjertler?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hull i munnen som ikke er i tenner? Med spytt i?

Spytt kommer fra kjertler, men blir ført ut via kanal og kommer ut i åpninger i munnen. Disse åpningene var altså større enn jeg hadde trodd. Åpning til ørespyttkjertel kan kjennes på innsiden av kinn og kan forveksles med en liten kul, eller ikke merkes i det hele tatt. Det er også sånn under tunge.

Gammel 16-01-16, 15:25   #116
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:iler gapende til speilet:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 17:37   #117
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var ganske gammel før det gikk opp for meg at Lufthansa ikke var et tanzaniansk flyselskap. (Luft-Tanza). Jeg var en språkforvirra femåring i Afrika da jeg ble introdusert for flyselskapet, og så tenkte jeg aldri over det.

Gammel 16-01-16, 17:48   #118
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Der minte du meg på mitt kunnskapshull! Eg var godt oppe i tjueåra før eg oppdaga at vi kvinner faktisk har tre hull der nede: eit til bimelim, eit til bomelom og eit til sex/ babyar. Av ein eller anna grunn trudde eg at vi tissa gjennom babyhullet, så urinopning var nytt for meg!

Åh, herregud, der minte du meg på at jeg ikke har tall på hvor mange klitoriser jeg forsøkte å kateterisere (til og med etter at jeg var ferdig utdannet sykepleier, men heldigvis ikke så lenge ) før jeg oppdaget at urinrøret gjerne ligger et lite snev inn i vaginalåpningen og ikke har noe med klitoris å gjøre

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 21:20   #119
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Det er ikke mange år siden jeg skjønte at Stadt var et stedsnavn. Jeg trodde rett og slett nord for Stadt og sør for Stadt var reine meteorologiske uttrykk, og ikke en konkret plass.

Gammel 16-01-16, 21:56   #120
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet enda ikke om det heter seaking-helikopter eller Sea King helikopter. Jeg har sjekket så mange ganger at jeg ikke husker hva som det som var så morsomt at jeg trodde det het, og hva det faktisk het.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.