|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Absolut ateist
|
Sv: For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo BeeJeg syns det innlegget hadde noe for seg.
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo BeeMen hva hadde det med Xplory å gjøre? Det er den vognen hvor barnet får aller best kontakt med den som triller. Finnes ingen vogn som kan måle seg på det området.
|
|
|
#43 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo Bee
Ja, det tenker jeg på. Det er tydelig at vedkommende brenner for sin sak, men hva i huleste har det å gjøre med at hjulene faller av på Stokke Xplory?
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Vel, det at du har et barn som var annerledes er ingen mal på absolutt alle barn. At barnet er vendt mot deg betyr ikke at det skal stirre på ansiktet til den som triller hele tiden.
|
|
|
#45 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#46 |
|
Glamorøs
|
Hvordan fikk jeg til det?
Nå er det gjort endel undersøkelser på området så hovedvekten av barn har nok best av å være vendt mot den som triller. Jeg ville f. eks. aldri valgt en vogn hvor jeg ikke hadde noe valg, i og med at man ikke aner på forhånd om barnet trenger mye blikkontakt og mulighet for å "slippe unna" visuell stimuli eller ønsker å få med seg alt som skjer foran seg.
|
|
|
#47 |
|
Absolut ateist
|
Sv: For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo BeeMan anbefaler tross alt at man IKKE har vogner til barna som har masse mønster på innsiden av kalesjen (bagvogner)
|
|
|
#48 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo BeeJeg skjønner ikke helt. På Teutoniaen min lå da Sneipen så dypt (med voksi på seg) at han ikke hadde sjanse til å få noen særlig inntrykk hverken av meg eller omverdenen, uansett hvilken vei han lå. Det hendte at jeg åpnet takluken, så han kunne få et glimt av himmelen (eller trær som blafret i vinden, var det ikke det Nylander forfektet?), ellers strømmet det ikke på med visuelle signaler før han var stor nok til å kunne sitte i vognen?
|
|
|
#49 |
|
Ekvilist
|
Sv: For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo BeeJa, jeg har fått med meg det med hjulene på Xplory´n Elin. De er allerede byttet ut, fordi jeg klarte å rygge på den i sin tid.
|
|
|
#50 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|