|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
Sv: Å amme på jobbMan har jo krav på ammefri, det hadde jeg, valgte da og sette meg for oss selv,uten å bli forstyrret eller forstyrre andre. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Glamorøs
|
Sv: Å amme på jobb
Det er jeg helt enig med deg i.
|
|
|
#43 |
|
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å amme på jobbSELVFØLGELIG er dette OK. Hva i alle verdens dager skulle være annet enn OK med dette? Og det at Carl I. Hagen reagerer beviser vel at dette nettopp er flott. Herregud for en tosk. Kan ikke han se å forflytte seg til et sted lengst mulig unna snart?
|
|
|
|
#44 |
|
I could be violet sky
Sv: Å amme på jobbJeg må moderere meg litt. Jeg er ikke overrasket over at Carl I. reagerer. Men for meg føles det heldigvis revnende likegyldig hva den fyren mener om noe som helst, og jeg fryder meg også over enhver sak der jeg mener nøyaktig det motsatte av ham. Pleier i grunnen å sjekke nettopp at han og jeg er uenige for å være sikker på at jeg fortsatt er ved mine fulle fem
|
|
|
|
#45 |
|
I could be violet sky
Nå skjærer du vel alle litt over én kam her – det er jo ikke nødvendigvis forstyrrende med barn i jobb- og kurssammenheng. Enkelte barn og i hvert fall i enkelte aldre kan jo være ytterst lite forstyrrende.
|
|
|
|
#46 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Å amme på jobbMøøse: Jeg er enig med deg ang. Hagen, men denne gangen var det ikke han som var dum, han gjorde ikke noe annet enn jobben sin.
|
|
|
#48 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Å amme på jobbJeg synes ikke amming på jobb og i møter i seg selv er galt. Unger har jeg hatt med på jobb selv også. Det er ikke alltid enkelt å få barnepass. Skrikende og forstyrrende babyer er ikke ok i slike settinger. Da synes jeg foreldren bør vise hensyn og få med seg ungen ut. - Men i denne saken var det visst selve ammingen som var problematisk og støtende, og DET har jeg ikke forståelse for. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
intro
|
Sv: Å amme på jobbJeg ville aldri, aldri ha hatt med meg baby på et slikt møte, ei heller ammet det der. Slikt synes jeg faktisk er litt respektløst overfor de andre møtedeltakerne, i tillegg til at jeg selv ville vært så ukonsentrert at jeg neppe ville hatt mye å bidra med i møtet.
|
|
|
|
#50 |
|
I could be violet sky
Gir jeg blanke i, Hagen er en dott uansett.
|
|
|
|
#51 |
|
Ringskrømt
|
Respektløst? Jøss. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Å amme på jobbJeg er ikke av dem som synes barn og amming er passende innslag overalt.
|
|
|
#53 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Å amme på jobbSå lenge ungen var rolig og ikke forstyrret møtet, synes jeg dette er helt uproblematisk. Hun ammer dessuten i en Boob ammekjole (sånn har jeg og
|
|
|
#54 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Å amme på jobbJeg hadde ikke hatt med meg babyen min på et sånt møte i første omgang og hadde i alle fall ikke ammet der.
|
|
|
#55 |
|
Pauset
|
Sv: Å amme på jobbJeg hadde ikke fått meg til å sitte å amme foran kollegaene på den måten. En annen ting er at en høring som dette er ganske formelt og høytidelig og da blir det helt feil. Hadde jeg vært henne ville jeg fulgt høringen fra kontoret og ammet der. Babyer er forstyrrende uansett hvordan man vrenger og vrir på det. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
intro
|
Ja, jeg synes det er litt respektløst å forstyrre et fomelt møte - hva enten man gjør det ved å strikke, snakke i mobiltelefonen eller ha med seg baby. Alt dette distraherer i alle fall meg, selv om andre sikkert opplever det annerledes. Jeg er helt enig med Jessica her:
|
|
|
|
#57 |
|
Stadig underveis
Sv: Å amme på jobbJeg har ikke lest hele tråden, men jeg har forståelse for at hun ville prioritere dette ettersom det for henne antageligvis var et for viktig møte til å droppe. I tillegg klarte hun ikke å skaffe barnevakt. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Å amme på jobbHadde de reagert om hun ga ungen flaskemat mon tro?
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
I mitt hode er det det samme. Ungen er sulten -> Ungen får mat.
|
|
|
#60 |
|
Viser tenner
|
|
![]() |
|
|