|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Ha medynkJeg må ta med meg 7 år med blogginnlegg i HTML og 4 år med blogginnlegg laget i iWeb, og starte på ny frisk i Wordpress. Og dataingeniørmannen mener at jeg er stor jente og må klare slike ting selv nå. :
|
|
|
|
#2 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ha medynkStakkar stakkar deg. Mi djupaste medkjensle.
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Sv: Ha medynk
Dataingeniørmannen må da kunne fikse en HTML-parser? Spør han om det du. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Han har gitt meg en link der det står steg for steg hva jeg må gjøre. Noe med Plug-Ins og fuglene-vet-hva. Det er det verste jeg vet, når noen har tro på meg.
|
|
|
|
#6 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
|
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ha medynkJeg har sunget for mange messer i det siste, for innlegget ditt fikk meg til å synge Miserere nobis av full hals.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Takk skal dere ha.
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ha medynk*Sympati*
|
|
|
#12 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Ha medynkAll sympati. Jeg får høyt blodtrykk av tanken. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Det er en importer i Wordpress.. men den kjører ikke inn en hvilken som helst HTML-fil. Hvilken plattform er bloggen din på? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ha medynkDen var først laget i Dreamweaver, før jeg gikk over til iWeb. Og iWeb har jo ingen fremtid, så jeg er nødt til å flytte igjen. Men denne gangen vil jeg gjerne ha med meg det gamle innholdet over.
|
|
|
|
#16 |
|
By the Sea
|
Sv: Ha medynkMedynk i bøtter og spann! (Kunne du ikke ønsket deg dette gjort av mannen i morsdags/valentine's gave??
|
|
|
#17 |
|
Pauset
|
Sv: Ha medynkPREPARING iWEB FILES TO IMPORT TO WORDPRESS |
|
|
|
|
|
#18 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ha medynkJeg har veldig medynk, også kjenner jeg at jeg har veldig lyst å lese bloggen din! Får jeg? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Takk for tilliten, men jeg tror denne bloggen er av uhyre liten allmenn interesse. Den handler mest om hva barna gjør og ikke, for å underholde slekta [og minske behovet deres for å besøke oss for å få vite ting de vil vite].
|
|
![]() |
|
|