|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?
Selvsagt, det burde jeg tenkt på. Like logisk som at dodraugen tar meg om jeg drar ned om natta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
flisespikker
|
For å sitere en bekjent med telefonskrekk: Man er redd for at det er noen i andre enden som vil snakke med en!
![]() |
#23 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg tror jeg ville synes det var mye eklere om noen ringte også sa de ingentig, særlig hvis jeg kunne høre at de pustet tungt i andre enden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nettopp!! Jeg hopper oppi senga fra fotenden, og ofte må jeg slå på lyset, lokke hunden inn så jeg ikke er alene, og så kikke under senga før jeg nærmer meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg er redd for at det skal befinne seg en mannevond tiger (finnes det andre typer?) i kjelleren, som dukker frem når jeg skal vaske klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eppur si muove.
![]() |
#29 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Dette. Har opplevd. Hjemme hos foreldrene mine, på pikerommet, var på besøk som ung voksen, skjønte med en gang hvem (en "bygdeoriginal", ikke så mye eldre enn meg, kjent for sånt og verre issues, uten at vedkommende egentlig er farlig), men nærmere hjerteinfarkt har jeg vel ikke vært.
![]() |
#30 |
I endring
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Det å gå av stiger i høyden. Jeg har ingen problemer med å klatre eller jobbe i stige, men å få meg til å klatre opp til ett tak og gå ut av stigen for å gå opp på taket, det krever mye. Mannen på snart 65 som jeg jobber med bare ler av meg og holder stigen etter beste evne.
![]() |
#31 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg har fullstendig panikk for islagt vann. Jeg takler det ikke på noen måte, og ikke heller at noen av mine folk skal ut på vann/elv med is, da får jeg panikk.
![]() |
#32 |
© All rights reserved
|
OMG! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eppur si muove.
Sånn er jeg også hvis jeg er alene hjemme om kvelden/natta. Det er en grunn til at jeg akkurat nå ser Great British Bakeoff i stedet for en dokumentar om seriemordere.
![]() |
#36 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Da jeg var lita, tilbrakte vi hver eneste sommerferie og de fleste påskeferiene på øya hvor min mor kom fra. Kirken på øya har ikke altertavle, men en stor statue av Jesus. Denne kirken står oppe på en høyde.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 27-02-16 kl 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Introvert textrovert
|
Min skrekk er knyttet til å ringe ut. Å ikke se den jeg snekker med, spørre etter en person jeg ikke vet hvem er (offentlige kontorer), med kjente er det mer frykten for å forstyrre/ bli avvist.
![]() |
#38 |
© All rights reserved
|
Jeg har et snev av telefonskrekk, og skrekken ligger i at jeg ikke får sagt det jeg vil få fram. At jeg ikke klarer å være tydelig nok. At tungen krøller seg og at alt det smarte jeg har inne i hodet mitt kommer ut som vrøvlende vås. Og at følelser kan prege sakligheten min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg har også telefonskrekk, selv når det er venner som ringer. Det føles så invaderende. Heldigvis har alle vennene mine skjønt det og søsteren min har samme greia, så ingen ringer meg med mindre de har noe veldig kort og konkret å si.
![]() |
![]() |
|
|