Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er din rareste frykt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-16, 14:48   #61
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din rareste frykt?

Altså det er mange ting jeg ikke liker, men jeg er ikke direkte redd noe. Sprøyter og tannleger er to ting jeg ikke liker, men må jeg så går det fint.

Gammel 27-02-16, 16:20   #62
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg liker ikke ballonger, blåser de opp bare litt for jeg får helt hetta for at de skal sprekke.

Ikke jeg heller!
Og så er jeg redd frosker.

Gammel 27-02-16, 16:23   #63
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Altså det er mange ting jeg ikke liker, men jeg er ikke direkte redd noe. Sprøyter og tannleger er to ting jeg ikke liker, men må jeg så går det fint.

Der er jo jeg også. Jeg har ingen frykter som hindrer meg i å gjøre ting jeg må. Men jeg går ikke tur i mørket, om ikke jeg faktisk må. Og det irriterer meg. Mye.
Dog er jeg livende redd for å være på sykehus. Men det har helt reelle opplevelser til grunn og er ikke noen "rar" frykt.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-16, 16:32   #64
halaisa
Aktiv

halaisa sin avatar

Medlem siden: Feb 2013
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Jeg er livredd høner!

halaisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-16, 16:38   #65
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Er vel litt der, jeg også.
Jeg blir ikke hemmet av "fryktene", og klarer både å være alene hjemme om natten, og ta telefoner osv.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-16, 16:38   #66
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var livredd tannleger, men har nå gått over til dyp skepsis bare

Frosk er det eneste jeg kan komme på. De har jeg derimot vært livredd siden jeg var lita.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-16, 16:56   #67
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen irrasjonell frykt som hindrer meg i noe, men jeg synes jo at noen situasjoner er ubehagelige. Jeg har blant annet en irrasjonell frykt for å bli kjørt på av snøplogen. Dette henger helt sikkert sammen med en historie jeg fikk servert mange ganger som lita, at mora til venninna til mamma ble påkjørt og drept av snøplogen. Så jeg løper bort og fjerner meg så langt fra snøplogen som mulig når den kommer.

Jeg har også en helt irrasjonell frykt for at noen av mine nærmeste skal ta selvmord. Det var så ille en stund at jeg var redd hver gang jeg åpnet ytterdøra hjemme, redd for at jeg skulle finne mannen min eller sønnen min død. Dette har heldigvis roet seg, for det var skrekkelig vondt.

Men ellers er jeg ikke så veldig redd for spesifikke ting. Min frykt går mer på å bli tatt i å ikke være et godt menneske. Og det kan være veldig hemmende, egentlig.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-02-16, 18:27   #68
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er livredd slanger, alle typer, og unngår skogen når det kan være hoggorm der.

Gammel 27-02-16, 18:43   #69
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Der er jo jeg også. Jeg har ingen frykter som hindrer meg i å gjøre ting jeg må. Men jeg går ikke tur i mørket, om ikke jeg faktisk må. Og det irriterer meg. Mye.
Dog er jeg livende redd for å være på sykehus. Men det har helt reelle opplevelser til grunn og er ikke noen "rar" frykt.

Ja, nettopp, rare frykter har jeg ikke. Jeg er redd for å dø ensom, men det blir noe helt annet.

Gammel 27-02-16, 18:44   #70
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg unngår ikke å gå i trapper selv om jeg har trappefobi, og jeg er ute selv om det er veps der, så disse greiene hindrer meg jo ikke å gjøre som jeg selv vil,

Gammel 27-02-16, 19:03   #71
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Åh, jeg har jo skrekk for vepsestikk, jeg tror nemlig det er vondere enn å føde.

Dette er en av mine (mange) frykter også. Jeg aner jo ikke om jeg er skikkelig allergisk og dør om jeg blir stukket.

Sånn ellers er jeg livredd for å dø i en trafikkulykke når jeg kjører bilen selv. Dette hemmer meg betraktelig ifht til hvor og når jeg kjører bil. Sitter jeg på med andre er frykten langt mindre, merkelig nok.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-16, 19:25   #72
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vet ikke om det er rart, men jeg er panisk redd for hai. Og det gjelder enten jeg er i Norge, vann eller i utlandet. Logisk sett vet jeg at sjansen er liten for at jeg skal bli spist, men oppi hodet mitt er det ingen tvil om at det er slik jeg kommer til å ende mine dager. Jeg kommer til å bli spist, og mine siste ord blir: Hva var det jeg sa? Det finnes hai i Norge!

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 01:26   #73
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Vet ikke om det er rart, men jeg er panisk redd for hai. Og det gjelder enten jeg er i Norge, vann eller i utlandet. Logisk sett vet jeg at sjansen er liten for at jeg skal bli spist, men oppi hodet mitt er det ingen tvil om at det er slik jeg kommer til å ende mine dager. Jeg kommer til å bli spist, og mine siste ord blir: Hva var det jeg sa? Det finnes hai i Norge!

Er det dårlig gjort å fortelle at det kryr av hai i Norge?

De er helt harmløse da, hvis det er en trøst.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 06:58   #74
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Helikopterskrekk. Får pustebesvær og panikk når jeg hører et. Å stå ved siden av et er enda verre. Har hatt denne skrekken så langt tilbake som jeg kan huske.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 08:07   #75
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det dårlig gjort å fortelle at det kryr av hai i Norge?

De er helt harmløse da, hvis det er en trøst.

Jeg vurderte å informere om deg jeg også, men jeg tenkte jeg skulle være grei.

Gammel 28-02-16, 08:27   #76
Meiose
Aktiv

Meiose sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meiose er litt kulMeiose er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Hvis man ikke vet hvem som ringer, hva vil de?

Og man vet aldri, man kan faktisk bli drept over telefonen. Selv om ingen har blitt det før.

Har du ikke sett The Ring?

Jeg er redd for konferansierer og klovner. Synes det er så utrolig kleint med den anstrengte morsomheten, særlig når det er så ille at folk ler høflig!

Og det å gå i skogen med lommelykt. Er alltid redd for at det skal stå folk bak trærne. Henger nok sammen med frykt for folk i vinduet, er veldig glad for at jeg kjøpte hus med stue og soverom i 2.etg!

Meiose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 08:43   #77
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Åh, jeg har jo skrekk for vepsestikk, jeg tror nemlig det er vondere enn å føde.

Jeg tråkket i et jordvepsebol når jeg var barn og fikk rundt 10 stikk i hodet. Det er definitivt mye vondere å føde. Synes jeg da.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 08:45   #78
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Venninnen min er redd for hai til og med i basseng.

Nå kom jeg på at jeg ikke bader et sted jeg ikke kan se bunnen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 09:59   #79
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg tråkket i et jordvepsebol når jeg var barn og fikk rundt 10 stikk i hodet. Det er definitivt mye vondere å føde. Synes jeg da.

Hah, det var det jeg visste.

Gammel 28-02-16, 10:20   #80
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tråkket også i jordvepsebol som barn, og fikk masse stikk.
Det var ikke vondere enn at jeg løp hjem til mormor, fikk smurt på et eller annet og fikk en sjokolade, så dro jeg ut igjen.
Jeg ble redd veps etterpå. Men det var ikke fordi det var så vondt, det var mer sjokkopplevelsen som satt i meg og som jeg fortsatt kan kjenne i kroppen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.