|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Textrovert
|
Sv: Do you want to believe? (Putting the X back in X-files)Jo, jo. Men der det før var en snert, syntes jeg nå det ble litt vel teit, rett og slett. Kanskje jeg hadde likt episoden bedre om jeg hadde vært forberedt på den. Men av og til var den jo hysterisk morsom da, det er ikke det. "Since I became human I can't stop lying about my sex life".
|
|
|
#42 |
|
Glamorøs
|
Sv: Do you want to believe? (Putting the X back in X-files)Jeg likte veldig godt at den kom nettopp nå, det virket som den fikk skuespillerne til å løse opp litt, de var fryktelig stive i de to føste episodene, både fysisk og emosjonelt. Anderson har bevegelse i panna igjen! Under parykkbåndet, i allefall.
|
|
|
#43 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Do you want to believe? (Putting the X back in X-files)Relativt teit. Og veldig u-x-files. Altså for mye komedie. Og hvorfor HVORFOR kan de ikke i det minste nevne the big conspiracy som mulig forklaring for det de nettopp har sett? Hvis vanlige mennesker hadde opplevd ep1 og 2 så hadde det preget dem i ep3 lizm.
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 05-02-16 kl 23:23. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Do you want to believe? (Putting the X back in X-files)Enig med Tallulah.
|
|
|
#48 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Do you want to believe? (Putting the X back in X-files)Jeg så episoden i går. Koste meg på en måte jeg ikke har gjort med de to foregående. Det minnet meg om "Jose Chung from Outer Space", og så oppdaget jeg at det var samme forfatter. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Do you want to believe? (Putting the X back in X-files)Åh, jeg likte var-menneske-episoden veldig godt! Utrolig kul idé! Bare som tankeeksperiment var det jo genialt. Ja, det var veldig, veldig teit, men likevel.
|
|
|
#51 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Do you want to believe? (Putting the X back in X-files)Begynte nettopp på torsdagen som var-episoden. Møter vi unge versjoner av Mulder og Scully her?
|
|
|
#54 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Do you want to believe? (Putting the X back in X-files)Episoden var ikke spesielt spennende, synes jeg. Men det tok seg opp i sekvensen med Mulder som cowboy. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Do you want to believe? (Putting the X back in X-files)Mulder som svært lite overbevisende rusa cowboy. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Do you want to believe? (Putting the X back in X-files)That's it? 6 episoder? Og så bare slutt?
|
|
|
|
#59 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Do you want to believe? (Putting the X back in X-files)Det var jo helt tragisk hele greia. Tror jeg må se de gamle sesongene der hvor moroa er.
|
|
|
#60 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Do you want to believe? (Putting the X back in X-files)Det var bare 6 episoder i denne minisesongen.
|
![]() |
|
|