Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Do you want to believe? (Putting the X back in X-files)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-16, 10:22   #41
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Do you want to believe? (Putting the X back in X-files)

Jo, jo. Men der det før var en snert, syntes jeg nå det ble litt vel teit, rett og slett. Kanskje jeg hadde likt episoden bedre om jeg hadde vært forberedt på den. Men av og til var den jo hysterisk morsom da, det er ikke det. "Since I became human I can't stop lying about my sex life".

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-16, 11:03   #42
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte veldig godt at den kom nettopp nå, det virket som den fikk skuespillerne til å løse opp litt, de var fryktelig stive i de to føste episodene, både fysisk og emosjonelt. Anderson har bevegelse i panna igjen! Under parykkbåndet, i allefall.

I tillegg så fikk den satt tidsånden, det er jo enormt mye som har skjedd siden sist i verden, både med tanke på vellet av konspirasjonsteorier, og at internett har gjort de logiske forklaringene mer tilgjengelige. Da er det utrolig vittig at de går tilbake til en slags femtitalls "swamp thing".

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-16, 23:18   #43
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Relativt teit. Og veldig u-x-files. Altså for mye komedie. Og hvorfor HVORFOR kan de ikke i det minste nevne the big conspiracy som mulig forklaring for det de nettopp har sett? Hvis vanlige mennesker hadde opplevd ep1 og 2 så hadde det preget dem i ep3 lizm. Den manglende kontinuiteten (som er nødvendig for full frihet i forhold til valg av historier) er den største svakheten i forhold til min egen "I want to believe".

Men jeg likte denne:
http://www.eonline.com/news/734759/h...e-were-monster

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 05-02-16 kl 23:23.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-16, 00:12   #44
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er helt uenig i at den var u-X-filesk, altså. Det var masse sånne i de andre sesongene også.

Gammel 06-02-16, 10:25   #45
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo'a. Men jeg likte aldri de "morsomme" episodene.

Gammel 06-02-16, 12:43   #46
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg likte de best. Jeg syns egentlig den konspirasjonsgreia i bunn med søstra og aliens og regjeringen var ganske teit.

Gammel 06-02-16, 15:15   #47
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Tallulah.

Jeg tok opp episoden på torsdag og så den i går. Har ikke ledd så godt på lenge. "En uimotståelig trang til å skaffe seg en pensjonsplan".

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-16, 15:18   #48
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg så episoden i går. Koste meg på en måte jeg ikke har gjort med de to foregående. Det minnet meg om "Jose Chung from Outer Space", og så oppdaget jeg at det var samme forfatter.

Jeg likte ringetonen til Mulder.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-16, 15:31   #49
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg likte ringetonen til Mulder.

Ja!! Da lo jeg godt.

Gammel 13-02-16, 12:28   #50
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, jeg likte var-menneske-episoden veldig godt! Utrolig kul idé! Bare som tankeeksperiment var det jo genialt. Ja, det var veldig, veldig teit, men likevel. Jeg så torsdagens episode i opptak i går, og da var vi tilbake i melodrama igjen.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-16, 14:50   #51
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Begynte nettopp på torsdagen som var-episoden. Møter vi unge versjoner av Mulder og Scully her?

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-02-16, 14:50   #52
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg har GLEMT å se de to siste episodene.

Gammel 23-02-16, 14:51   #53
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sa han nettopp "muggle"?

Gammel 23-02-16, 15:07   #54
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Episoden var ikke spesielt spennende, synes jeg. Men det tok seg opp i sekvensen med Mulder som cowboy.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-16, 15:09   #55
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Rusa Cowby? KOmmet dit nå.

Gammel 23-02-16, 17:10   #56
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Mulder som svært lite overbevisende rusa cowboy.

I det hele tatt, dette var svært tragiske greier. Jeg burde ha latt det bli med minnene om det som var.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-16, 22:21   #57
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

That's it? 6 episoder? Og så bare slutt?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-16, 00:36   #58
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Ble den tatt av tv3, lurte jeg på?

Gammel 05-03-16, 00:37   #59
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Det var jo helt tragisk hele greia. Tror jeg må se de gamle sesongene der hvor moroa er.

Gammel 05-03-16, 10:32   #60
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var bare 6 episoder i denne minisesongen.
Det var veeeldig mye handling den siste episoden da. Nok til å fylle en hel serie ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.